Reklama

Skuteczna reklama w prasie lokalnej

Oferta Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej:

  • reklama w gazecie modułowa
    (wydanie drukowane + darmowe e-wydanie)
  • artykuł sponsorowany
    (wydanie drukowane + darmowe e-wydanie + serwis  internetowy z linkami do witryny)
  • reklama w internecie
    (baner w serwisie internetowym)
  • patronat medialny

Cennik reklam 2016

Cennik reklam promocyjnych w wydaniu papierowym:
Wymiary w mm Moduły Czarno-białe Kolorowe
60 x 64 1 35,- 55,-
125 x 64 2 70,- 110,-
190 x 64 (¼ strony) 3 105,- 165,-
132,5 x 125 4 140,- 220,-
190 x 132,5 (½ strony) 6 210,- 330,-:
190 x 190 (¾ strony) 9 315,- 495,-
190 x 270 (strona) 12 420,- 660,-
Dodatkowe formy reklamy:
artykuł sponsorowany (wyd. papierowe)  400,-
art. sponsorowany (www, z linkiem dożywotnio)  100,-
baner reklamowy (300×150 px)  50,-
baner reklamowy (300×300 px)  100,-
baner reklamowy (300×450 px)  150,-

Do cen należy doliczyć 23% Vat. Ceny za jeden miesiąc emisji.

Formularz zamówienia

Kontakt:

Promocja 2016

  •  tylko 35 zł za reklamę w gazecie (cena za 1 moduł – 1/12 strony)
  •  tylko 50 zł za baner w serwisie www

Cena jednego modułu (6 x 6 cm) została obniżona z 50 zł do 35 zł netto za reklamę czarno-białą i z 62,50 zł do 44 zł netto za reklamę kolorową. Dotyczy również większej ilości modułów reklamowych.

Zasięg: Mosina, Puszczykowo, Luboń, Komorniki, Poznań …

Dzięki reklamie na łamach lokalnej prasy Twoja działalność stanie się bardziej atrakcyjna i widoczna wśród potencjalnych klientów – mieszkańców powiatu poznańskiego w tym gminy Mosina, Puszczykowa, Lubonia, Komornik i Poznania. W Internecie czytają nas mieszkańcy Poznania, Stęszewa, Kórnika, Komornik, Lubonia, ŚremuKościana, Łęczycy.

Czas dojazdu do redakcji GMP z miast:

  • Puszczykowo w 8 minut
  • Wiry w 15 minut
  • Stęszew w 15 minut
  • Czempiń w 15 minut
  • Luboń w 17 minut
  • Kórnik w 20 minut
  • Śrem w 22 minuty
  • Kościan w 28 minut
  • Poznań w 35 minut

Reklama natywna i artykuły sponsorowane z linkami

Reklama natywna (native advertising) jest alternatywą dla tradycyjnej reklamy online (display). Daje możliwość dostosowania ofert w sposób, w który marketerzy będą mogli rozpoznać zaangażowanie klienta w treść reklamy.

Zapraszamy również  do promocji biznesu poprzez publikacje artykułów sponsorowanych zarówno w wydaniu papierowym, jak i internetowym pozytywnie wpływających na SEO. Oprócz budowania pozytywnego wizerunku swojego produktu, dzięki zamieszczeniu linków w artykułach sponsorowanych o wysokim PR (Page Rank serwisu GMP to 4) pomagają skutecznie promować strony w wyszukiwarkach takich jak Google.pl, Bing czy Yahoo i budować wysokie pozycje w rankingach. Dzięki temu zwiększy się ruch na stronie docelowej, a co za tym idzie także i konwersja.

Banery w serwisie internetowym

Podobnie jak w przypadku artykułów sponsorowanych dobrym sposobem na promocję swojej firmy jest zamieszczenie baneru internetowego w formie graficznej z przekierowaniem do strony docelowej. Jest to skuteczny sposób na promocję lokalnej firmy, ponieważ większość użytkowników serwisu to społeczność zamieszkująca region gminy Mosina, Puszczykowa, Lubonia czy Komornik …

Liczba odwiedzin serwisu internetowego stale wzrasta. Jeśli chodzi o statystyki krajowe, mamy także czytelników nie tylko z Wielkopolski ale także z innych województw – najwięcej z mazowieckiego. W skali świata jesteśmy obecni nawet w Ameryce Pd. Czytają nas w USA, Niemczech, Austrii czy Holandii.*

Reklama w prasie lokalnej

W przeciwieństwie do np. drogich spotów telewizyjnych czy radiowych trwała reklama w prasie lokalnej jest niezwykle skuteczna, przede wszystkim wśród konsumentów, którzy chętniej korzystają z produktów i usług lokalnych firm. Dodatkowo każde zamieszczone w gazecie ogłoszenie reklamowe, czy wyborcze ukazywane jest bezpłatnie w wydaniu elektronicznym. E – wydania stanowią pełne odzwierciedlenie wersji papierowej (z reklamami).

Reklama wizerunkowa (wyborcza)

Reklama na łamach lokalnej prasy daje swoiste poczucie bezpieczeństwa. Jest doskonałym sposobem budowania wizerunku np. przez polityków podczas kampanii wyborczej.

Reklama prasowa – reklama w gazecie

Reklama w gazecie ma bezpośredni wpływ na odbiorcę, czyli konsumenta, wspomaga sprzedaż i zwiększa popyt, nawet na dużą skalę. Jej zadaniem jest przedstawienie produktu, usługi lub firmy z jak najlepszej strony, uwidaczniając jej atrybuty i korzystne cechy. Reklama prasowa to jeden z najlepszych sposobów, w jaki producenci i usługodawcy docierają do ogromnej liczby ludzi. Dzięki taniej reklamie prasowej w szybki sposób większa ilość potencjalnych nabywców dowiaduje się o produkcie, skutkiem czego produkt staje się rozpoznawalny.

Reklama w gazecie lokalnej zwiększa szanse na sprzedanie produktu, a kupującym możliwość rozeznania w najnowszych produktach określonej branży.

Inwestując w reklamę prasową, inwestujemy w swoją przyszłość.

Biuro ogłoszeń tel. 61 898 1059, e-mail: redakcja@gazeta-mosina.pl

Tą stronę wyszukiwano za pomocą słów:

  • reklama prasowa
  • reklama w gazecie
  • ogłoszenia w prasie lokalnej
  • tania reklama w gazecie
  • reklama luboń
  • reklama komorniki
  • reklama natywna
  • promocja w gazecie
  • skuteczna reklama w prasie
  • poznań lokalna prasa
  • reklama wyborcza mosina
  • kampania wyborcza
  • artykuły sponsorowane wysoki PR

* dane z Google Analytics

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena artykułu: 9.2/10 (Głosujących: 61)
Reklama, 9.2 out of 10 based on 61 ratings