Redakcja GMP | wtorek, 10 Wrz, 2013 |

Komunikat

Informujemy mieszkańców Powiatu Poznańskiego, że od 23 września 2013 r. przez okres około dwóch miesięcy w Sali Operacyjnej Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu prowadzone będą prace remontowe.

Sprawy z zakresu rejestracji pojazdów będzie można załatwiać w filiach Wydziału wg wykazu zamieszczonego na stronie internetowej: www.bip.powiat.poznan.pl.

Dowody rejestracyjne zamówione w siedzibie Starostwa Powiatowego w Poznaniu przed 23 września 2013 r. oraz zamawiane w Filiach w Murowanej Goślinie i w Pobiedziskach, a także dowody rejestracyjne zatrzymywane przez Policję będzie można odbierać w budynku Starostwa w pokoju 225 (II piętro). Przyjmowanie wniosków o wydanie prawa jazdy oraz odbiór wyprodukowanych praw jazdy odbywać się będzie również w pokoju 225.

 

Informacje telefoniczne można uzyskać pod numerami telefonów:

–        rejestracja pojazdów:  61 8410-598, 61 8410-606, 61 8410-747,

–        prawa jazdy:  61 8410-603, 61 8410-604, 61 8410-600,

–        zatrzymane uprawnienia:  61 8410-658, 61 8410-605.

Poczynione zmiany służą podniesieniu komfortu obsługi naszych Klientów oraz wzrostowi zadowolenia z jakości usług oferowanych przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Poznaniu.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena artykułu: 6.8/10 (Głosujących: 14)
Komunikat, 6.8 out of 10 based on 14 ratings
Napisano przez Redakcja GMP Posted in Aktualności

Tagi: ,

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Skomentuj