Salon VW Berdychowski Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Wiosenny repertuar trendów w Starym Browarze
Czytelnicy GMP | poniedziałek, 23 lut, 2015 |

Czym jest co-packing i dlaczego warto z niego korzystać?

Co-packing to pojęcie odnoszące się do usług pakowania, przepakowywania i wymiany opakowań. Usługi wchodzące w zakres co-packingu stają się coraz bardziej popularne wśród przedsiębiorców. Większość ludzi ma tendencję do „oceniania książki po okładce”, tak więc przedsiębiorcy przykładają należytą wagę do estetycznego wyglądu oferowanych przez siebie produktów, również przed rozpakowaniem.

Firmy oferujące usługi co-packingu nie ograniczają się jedynie do wymiany zniszczonych opakowań, pakowania czy przepakowywania produktów z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych (bądź na odwrót). Często w ofercie można znaleźć szereg usług dodatkowych, takich jak tworzenie zestawów promocyjnych, konfekcjonowanie, foliowanie czy druk i dołączanie materiałów reklamowych.

Główne zalety outsourcigu usług co-packingowych

Zlecenie usług co-packingu firmie zewnętrznej to przede wszystkim oszczędność. Koszty zatrudnienia pracowników czy zakup odpowiednich narzędzi i maszyn są zazwyczaj wysokie. Zlecając pakowanie firmie zewnętrznej płacimy za konkretne zlecenie, oszczędzając na wszelakich kosztach stałych.

Oprócz oszczędności finansowych, decydując się na zlecenie usług związanych z przepakowywaniem firmie zewnętrznej oszczędzamy czas oraz zyskujemy pewność, że prace zostaną wykonane w pełni profesjonalnie. Niektóre zlecenia wymagają użycia parku maszynowego, a niektóre, ze względu na delikatny charakter prac, muszą zostać wykonane ręcznie. Firmy, które posiadają wieloletnie doświadczenie w usługach co-packingu są w stanie zrealizować nawet najbardziej nietypowe i wymagające zlecenie.

co-packing

co-packing

Kto korzysta z usług co-packingu?

Najczęściej z tego typu usług korzystają producenci i firmy zajmujące się sprzedażą internetową. Jednak coraz więcej agencji reklamowych czy firm usługowych decyduje się na zlecenie stworzenia zestawów promocyjnych czy koszy podarunkowych. Wiadomo, że wysyłanie drobnych upominków swoim kontrahentom umacnia i zacieśnia relacje biznesowe. Kosze podarunkowe są często wysyłane przy różnych okazjach, takich jak święta Bożego Narodzenia, święta Wielkanocne lub w ramach podziękowania za owocną współpracę.

Jak wybrać firmę zajmującą się usługami co-packingu?

Rosnące zapotrzebowanie na co-packing sprawia, że na rynku stale przybywa firm oferujących tego typu usługi. Pozostaje pytanie, jak wybrać rzetelną firmę, która wykona powierzone zlecenie profesjonalnie i w wyznaczonym terminie? Tak jak było wcześniej wspomniane warto zdecydować się na firmę posiadającą co najmniej kilkuletnie doświadczenie w zakresie usług pakowania i przepakowywania.

Warto również zwrócić uwagę na portfolio lub dotychczasowe realizacje danej firmy. Warto sprawdzić z jakimi markami firma współpracowała i jak wyglądały przykładowe realizacje. Można też zasięgnąć opinii wśród znajomych przedsiębiorców oraz poszukać w internecie. Jedno jest pewne – wybierając odpowiednią firmę nie należy się kierować ceną, ponieważ, jak w każdym biznesie należy inwestować przede wszystkim w jakość.

Napisano przez Czytelnicy GMP opublikowano w kategorii Aktualności

Tagi:

Skomentuj