Salon VW Berdychowski Łukasz Grabowski radny w sejmiku woj. wielkopolskiego Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Wielkanoc w Starym Browarze w Poznaniu - złap zająca w apce
Redakcja GMP | niedziela, 22 mar, 2015 | komentarze 103

Tragiczny wypadek na ul. Rzeczpospolitej Mosińskiej

W nocy z soboty na niedzielę 22 marca, ok. godz. 2, w Mosinie na ul. Rzeczpospolitej Mosińskiej doszło do tragicznego wypadku. W trzy osobową grupę pieszych, idących ścieżką rowerową uderzył pijany kierowca, kierujący samochodem marki Mazda. Ciężko ranny został 31 letni mężczyzna, którego, jak informują świadkowie zdarzenia, w stanie krytycznym zabrano do szpitala. Mniej obrażeń doznała kobieta, trzeci z poszkodowanych twierdził, że nie jest ranny.

Według relacji mieszkańców posesji, przy której doszło do wypadku, zbudził ich potężny huk. Wybiegli z domu. Mazda najpierw uderzyła w pieszych, potem w zaparkowany przed domem samochód, który obróciła o 180 stopni (to właśnie usłyszeli) i zatrzymała się kilkanaście metrów dalej na środku jezdni. Kierowca, 22 letni mężczyzna miał we krwi, jak się później okazało, ponad 2 promile alkoholu i nie posiadał uprawnień do prowadzenia pojazdów. Próbował wysiąść z auta, jednak właściciel uszkodzonego samochodu wepchnął go z powrotem do środka i zatrzymał do przyjazdu policji. Pijany mężczyzna był w szoku, płakał i twierdził, że nikogo nie widział…

wypadek na ul. Rzeczpospolitej Mosińskiej - wrak samochodu

wypadek na ul. Rzeczpospolitej Mosińskiej – wrak samochodu

Napisano przez Redakcja GMP opublikowano w kategorii Aktualności, Mosina

Tagi: , ,

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Wasze komentarze (103)

  • Wkurzona Puszczykowianka
    niedziela, 22 mar, 2015, 21:13:58 |

    Ty gnoju powinienes Ty lezec w szpitalu w stanie krytycznym a nie facet który nic nie zrobił !!!!

  • Puszczykowianka
    niedziela, 22 mar, 2015, 21:42:51 |

    Nie życz drugiemu co Tobie nie miłe

    • Marek
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 14:11:57 |

      Ale też nie rób drugiemu krzywdy

  • Wściekła!!!
    niedziela, 22 mar, 2015, 21:47:44 |

    Płakał???? A matka chłopaka który nie wiadomo czy przeżyje to co?? Śmieje się?? Gowniarz cholerny!!!

    • Ola
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 11:05:53 |

      skąd ta mama z synem? Może znam a nie wiem :(

  • ...
    niedziela, 22 mar, 2015, 21:50:47 |

    Każdy w życiu popełnienia błędy przestańcie się wypowiadać na temat o którym gówno wiecie

  • Wściekła!!!
    niedziela, 22 mar, 2015, 21:54:03 |

    Tylko przez taki błąd ten chłopak może nie przeżyć. A Ty wiesz więcej ze się wypowiadasz??!!

  • ...
    niedziela, 22 mar, 2015, 22:02:47 |

    To co ja wiem interesować Cie nie powinno. Rozumiem, że chłopak postąpił źle i nieodpowiedzialnie ale nie ma co rozglasniac sprawy

    • Tomala
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 14:22:11 |

      Tylko, że to nie pierwszy zły uczynek tego gościa bo go znam, więc go nie żałuje.

  • Wściekła!!!
    niedziela, 22 mar, 2015, 22:03:38 |

    Wsiadł za kółko pijany i bez prawka. Nic Go nie usprawiedliwia! Tak, popełnił blad-ale przez Jego głupotę cierpią niewinni ludzie a jeden walczy o życie. I co?! Mamy kierowcy współczuć, bo się poplakal??

  • Wściekła!!!
    niedziela, 22 mar, 2015, 22:05:03 |

    O tym powinni usłyszeć wszyscy- może kolejny kierowca bez wyobraźni pomyśli zanim wsiadzie po pijaku za kółko i zniszczy komuś życie.

  • zło
    niedziela, 22 mar, 2015, 22:37:57 |

    a może po prostu go ukamienujemy na rynku w mosinie tak dla przykładu…

    • Ed
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 12:05:47 |

      jestem za !

  • Wściekła!!!
    niedziela, 22 mar, 2015, 22:43:43 |

    Tak, dla Niego to też tragedia- będzie żył ze świadomością tego co zrobił, ale nie udawajmy, ze nic się nie stało. Był pijany i nie miał prawka-czy mamy Mu bić brawa??

    • poza zabudowanym
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 9:11:19 |

      poza terenem zabudowanym !!

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 0:13:25 |

    Prawda jest tak, że Bóg tak chciał… Inaczej do tego by nie doszło.

  • Damian
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 0:16:04 |

    Dajcie namiar to części kupię z tego Xedosa.

  • Obcy
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 0:56:29 |

    Lepiej módlmy się o zdrowie tego człowieka a nie znęcajmy się nad tym chłopskiem

  • Sinead O'Connor
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 3:58:41 |

    Boga nie ma a komentarze w stylu bog tak chciał można sobie darować. Znam chłopaka który lezy w szpitalu i głęboko wierzę że wyjdzie z tego i jeszcze będziemy nieraz się śmiać .

  • Sinead
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 4:00:20 |

    Co Bóg co Bóg Boga nie ma . Chłopaka znam i wierzę że wyjdzie z tego że będziemy sie jeszcze razem nieraz śmiali . Adi trzymaj sie

  • Many
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 10:56:32 |

    Kierowca Mazdy uderzył jeszcze w samochochód radnej z Mosiny, której brat zatrzymał go w aucie do przyjazdu policji.

    • Irek
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 19:55:33 |

      Many, nie pisz takich głupot. Uderzył w samochód syna radnej i to on go zatrzymał.

  • K...
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 11:48:00 |

    Przy której ulicy mieszkają poszkodowani?

    • ktoś
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 14:48:31 |

      A po co ci ta informacja??

  • kwiatek
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 12:04:32 |

    Kwestia wychowania bezstresowo swojej pociechy – oto skutki. Ja to się bałem bez prawka jeździć bo jak by mnie policja dorwała to taki łomot ze ho ho ! A teraz to policja żadnych uprawnień nie ma.

  • agent
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 12:59:20 |

    Biedny ciapek wsiadł po raz kolejny naćpany i nachlnany i drugi raz spowodował wypadek a ma dopiero 21 lat

    • ktoś
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 14:50:26 |

      Nie piszę się takich rzeczy kto ma wiedzieć ten wie a nie na cały świat wypisujesz..

  • szwagier
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 13:45:53 |

    Po ch…. takie bzdury piszesz????

  • micha
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 16:54:35 |

    Żallllllllllllllll d… ściska jak czytam komentarze wszystkich kurde którzy wiedzą lepiej i wstawiają wielkie komentarze…..zatrzymajcie dla siebie teksty typu kto to był itd…..

  • Ala
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 18:11:40 |

    Dokładnie ludzie nie macie co robic tylko pierdolami się zajmujecie dajcie tej sprawie spokuj co było to było a wasze głupie komentarze sam żenujące żal w h……

    • Doktor
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:13:05 |

      Spokój

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 18:52:31 |

    każdy powienien wiedziec kto to był i jakiej głupoty się dopuscił! a błędem to można nazwawc jak ktos wjedzie komus w dupe na skrzyżowaniu a nie jak potrąci ludzi i to pod wpływem! powienien sie spalic ze wstydu za to co zrobił!

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 18:53:12 |

    i błagać o wybaczenie poszkodowanych!

  • .....
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 19:26:10 |

    Ci tak co piepszą to do faktu piszcie.. Bo chyba co nie którzy się tu naćpali i nie wiedzą co piszą.. I szkoda ze wy wtedy tam nie śliście

    • ....[2]
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:15:22 |

      1. pieprzą
      2. niektórzy
      3. Szliście

  • Jedno Słowo
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 19:48:52 |

    Jedno zasadnicze pytanie. Od kiedy piesi chodzą ścieżką rowerową ? Gdyby nie to że tam szli do niczego groźnego by nie doszło… A co do Auta zaparkowanego tuż obok ścieszcieżki rowerowej pozostawię bez komentarza bo radnym wydaję się że mogą wszystko i że prawo ich nie obowiązuje to jest Widać że ludzie jak hieny zerujące na Padlinie…

    • Irek
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 19:59:13 |

      Auto stało na podjeździe a nie obok ścieżki rowerowej czy na poboczu. Zatem nie pierdol farmazanów jak ciebie tam nie było. Wszyscy jesteście mądrzy tylko przed kompem. Koleś jest skończonym kretynem, jechał pijany i bez prawka. Mam nadzieję, że surowo za to zapłaci.

    • Gość
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 21:59:06 |

      Pozycja pieszego jest natomiast uprzywilejowana w strefie zamieszkania. Została ona wprowadzona w 1997 roku, ale część kierowców do dziś nie wie, jak należy się tam zachować. W strefie zamieszkania pieszy może korzystać z całej szerokości drogi i to on ma pierwszeństwo przed pojazdem. Samochody mogą się tam poruszać z prędkością nieprzekraczającą 20 km/h
      http://moto.wp.pl/kat,1035805,title,Pieszy-na-drodze-wszystko-co-trzeba-wiedziec,wid,15832692,wiadomosc.html

  • hg jf
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 19:50:30 |

    Chłopak jest winny ale i ta trójka tez niestety po drugiej stronie ulicy był chodnik a ci po ścieżce rowerowej chodzą…. A pani radna z Mosiny niech nie parkuje samochodu tam gdzie nie ma…. Bo z tego co wiem pod lasem nie można parkować!!!!

    • Irek
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:00:59 |

      A jest tam zakaz parkowania? I od kiedy nie można parkować na wjeździe do własnej posesji?

  • ......
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:08:52 |

    Z tego co mi wiadomo to stał przy ścieżce. Rowerowej…. Trójka ludzi tez nie powinna być tam gdzie to się stało…. Polskie prawo jest takie i mandatów nie mogą uniknąć… Chłopak będzie teraz sądzony przez sąd a nie przez ludzi… Bo oni mogą psa swojego ukarać a nie Człowieka….

    • Irek
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:31:03 |

      No to gówno wiesz. Zobacz jak ci ludzie mają płot zniszczony bo samochód z podjazdu na ogrodzenie zarzuciło.

  • No
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:34:33 |

    Tam tą ścieżkę bym monitorował nom stop bo tam sobie samochody nakręcają i wogule więcej pieszych niż rowerów prędzej czy później musiało tak się stać..

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:36:22 |

    Ludzie jakie to ma znaczenie gdzie był zaparkowany samochód czy to, że piesi szli ścieżką rowerową? Nic nie zmieni faktu, że gówniarz był pod wpływem alkoholu i prowadził samochód bez prawka!!!! Potrącił człowieka, który być może nie przeżyje!!!!

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 20:53:31 |

    Nic nie widzieli, tylko słyszeli i wielcy znawcy. Wysyp idiotów jak grzyby po deszczu. Uszanujcie chociaż rodzinę poszkodowanego i powstrzymajcie się od zbędnych komentarzy.

  • Gość
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 21:03:01 |

    A ty co wiesz? Byłeś tam? Bo ja tak!

    • Anonimowa
      środa, 25 mar, 2015, 21:17:49 |

      Anonim czy to prawda że Adi zmarł??? i w jakim szpitalu, bo po wypadku był w Puszczy

      • Gość
        środa, 25 mar, 2015, 23:07:59 |

        Tak, niestety to prawda. Zmarł w Poznaniu, gdzie został przewieziony

  • kk
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 21:53:54 |

    A to widzę ze blacha od Mazdy napisała

    • blacha
      poniedziałek, 23 mar, 2015, 22:04:48 |

      niestety złe skojarzenie :)leczkolwiek blacha z tej mazdy wygląda nie zaciekawie zapewne wyglądała lepiej;p tylko szkoda że „ktoś ” o IQ jak muszki owocówki nie potrafił dobrze prowadzić autka jednak na 2 promile to i tak szacun że dał radę jechać… a pan KK to kto ? obrońca Jakuba ?

  • blacha
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 22:37:06 |

    dokładnie tak niech będzie osądzony tak jak się należy czyli surowo i sprawiedliwie a tą informacje o tym wypadku trzeba rozgłaszać jak najwięcej by dotarło do wszystkich piłeś ? nie jedź ! prostę nawet rozumiem złość (obrońców czy kolegów ) Kuby bo to ich kolega itp… wiem fajnie się pije alkohol jest dla ludzi tak dla LUDZI a nie baranów i oto efekty ciekawe jakby któregoś ze swoich kolegów bliskich potrącił czy byście tak sobie ręką machneli oj tam stało się następnym razem może jednego mniej…i może to da do myślenia mosińskiej policji żeby robić częściej kontrole

  • taaa
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 22:45:28 |

    Policja ……. samo te słowo jest złem ,,,,

  • blacha
    poniedziałek, 23 mar, 2015, 22:55:46 |

    tak jest nie ma co po co są i dupę zawracają weź się gościu jebnij nadciąga pokolenie JP najlepiej niech nie będzie niczego życzę tobię aby ktoś cię kiedyś okradł albo coś jestem ciekaw gdzie się zgłosisz ? a wtedy powinieneś pochwalić się swoim zdaniem na temat policji i dostać odpowiednią odpowiedź z moich ust by to było gromkie wypierdalaj konfidentem chcesz być ? jak ktoś cię okradł po co ci policja ?

  • blacha
    wtorek, 24 mar, 2015, 10:02:20 |

    I co byłeś i co zobaczyłes?

  • Piotr
    wtorek, 24 mar, 2015, 10:36:59 |

    Czy Mateusz powraca do zdrowia?

    • Ktoś
      wtorek, 24 mar, 2015, 11:56:19 |

      Mateuszowi nic się nie stało

  • anonim
    wtorek, 24 mar, 2015, 19:31:28 |

    Sprawca mieszka w mosine na przeciwko szkoły nr 1 na rogu obok przystanku

    • Gość
      wtorek, 24 mar, 2015, 19:43:46 |

      Na razie mieszka w Kościanie w areszcie :)

    • x
      środa, 25 mar, 2015, 19:53:50 |

      jebi sie w łep w tym domu mieszkaja też inni i nie trzeba podawać adresu.

  • ....
    wtorek, 24 mar, 2015, 20:33:46 |

    Tragedia wielu ludzi…a najłatwiej jest nam osądzać jeśli to nie dotyczy nas samysamych

  • szwagier
    wtorek, 24 mar, 2015, 21:54:35 |

    Jeśli ktoś podaje czyjeś dane i adresy niech się również przedstawi i ruszy ta kurwa makówą ze sprawca wypadku ma również rodzinę która przeżywa tragedie osobista i raczej nikomu nie marzy się być wytykanym palcami a nie mieć związku ze sprawą i redakcja jeśli monitoruje te komentarze niech weźmie pod uwage ze istnieje jeszcze jakieś poszanowanie dla danych osobowych w tym kraju

    • Paweł
      środa, 25 mar, 2015, 9:11:16 |

      szwagier, gdzie ty jakieś dane osobowe tutaj widzisz? (chyba, że już je usuneli) bo jesli chodzi Ci o to, ze pod szkola obok przystanku to pozostawie to bez komentarza

    • stary mieszkaniec
      środa, 25 mar, 2015, 10:42:40 |

      Szwagier. Nie masz racji. wskaż kto podał tu dane osobowe sprawcy. dokonujesz skrótów myślowych domagając się weryfikacji wpisów więc w myśl zasady nietykiety nie używaj wulgaryzmów bo twój wpis może być skasowany. Rację masz że sprawca wypadku ma rodzinę. Mógł się przedtem zastanowić nad konsekwencjami swojego zachowania. Niestety to też przynosi wstyd i hańbę na najbliższych. Podobnie jak Ty dokonałeś oceny mieszkańców Mosiny :”tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze Mosina to jednak wieś i ludzie teraz mają pożywke z nieszczęścia które się stało i będą tym żyć teraz i kozaczyc i pisać bzdury sprawa jest oczywista winny jest jeden ale bez przesady”. Fakt że tragedia się stała lecz mówić trzeba o tym głośno odrzucając zasadę o anonimowości sprawcy. Może w przyszłości taki nieanonimowy ktoś zastanowi się nad swoim postępowaniem.

  • Gość
    wtorek, 24 mar, 2015, 22:40:33 |

    Popieram osobę”szwagier” takich rzeczy się nie piszę!!

  • anonim
    wtorek, 24 mar, 2015, 22:49:12 |

    Szwagier gdyby jakiś szczyl potrącił twoje dziecko też byś był taki kurde mądry?

  • szwagier
    środa, 25 mar, 2015, 6:23:50 |

    Takie samo pytanie mogę tobie napisać anonim….czy jakby twój ojciec brat siostra czy ktokolwiek popełnił taki błąd również byś te swoje mądrości wylewal? ???……jakby moja córkę to spotkalo to wiadomo chciałbym sprawiedliwości ale na pewno bym bzdur i wiadomości tego typu nie umieszczał jak jakiś niedojrzaly gowniarz. Ponieważ jeśli miałbym coś do powiedzenia co mogłoby pomoc w sprawie to bym to zeznał w sądzie a nie w durnych komentarzach a tego typu pierdolenie tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze Mosina to jednak wieś i ludzie teraz mają pożywke z nieszczęścia które się stało i będą tym żyć teraz i kozaczyc i pisać bzdury sprawa jest oczywista winny jest jeden ale bez przesady

    • Muniek
      środa, 25 mar, 2015, 12:34:29 |

      Szwagier — Samo to określenie ale bez przesady[/B] świadczy o twoim podejściu do problemu i takie mamy skutki.

  • km
    środa, 25 mar, 2015, 14:56:33 |

    Witam należę do stowarzyszenia koeo która zajmuje się osobami po tego typu wypadkach wspieramy ich pomagamy w rehabilitacji i dalszym leczeniu.Bardzo współczuje poszkodowany bo wiem co przezywają i wiem co ich dalej czeka.Co do sprawcy to nie ma usprawiedliwienia idjota musi zapłacić za swoje,przez takich zginęła moja koleżanka.Jako stowarzyszenie możemy im pomóc jeżeli ktoś zna te osoby i ma do nich kontakt to proszę o telefon 501-648-444

  • szwagier
    środa, 25 mar, 2015, 17:06:52 |

    Muniek podejście to mam poważniejsze niż nie jeden tu piszący i wyrwane słowo ze zdania nic nie znaczy i nie wnosi do sprawy wszyscy wiemy co się stało i kto jest winny a bez przesady tyczy się podawania adresów i narażania osób nie majacych nic wspólnego ze sprawą a co do pana mieszkańca jeśli ktoś chce ukamieniowac kogoś na rynku to albo jest to realna groźba albo zachęcanie ludzi do samosądu a to już z niczym innym jak wieś się nie kojarzy mamy 21 wiek i instytucje które zajmują się karaniem i według mnie można te wszystkie komentarze pousuwać i pisać takie pozytywne wiec zaczne od siebie

    Mimo że ze jestem słabo wierzący to modlę się za tego chłopaka poszkodowanego żeby wyszedł z tego wrócił do zdrowia i mógł znowu cieszyć się życiem

    • stary mieszkaniec
      środa, 25 mar, 2015, 19:03:38 |

      Jedynie ostatnie zdanie z Twej wypowiedzi można potraktować poważnie, reszta to mijanie się z prawdą którą nie potrafisz mimo prośby o wskazanie. O jakim kamieniowaniu lub namawianiu Ty mówisz, znowu jakieś tworzysz konfabulacje.
      To że mamy instytucje zajmujące się karaniem takich nieodpowiedzialnych sprawców to nie znaczy że nie mamy o tym otwarcie głośno dyskutować? Niestety w Polsce sprawca jest anonimowy a ofiara nie.Jeszcze raz powtórzę trzeba o tym głośno mówić, odrzucając zasadę o anonimowości sprawcy. Może w przyszłości taki nieanonimowy ktoś zastanowi się nad swoim postępowaniem.

    • Gość
      środa, 25 mar, 2015, 19:37:55 |

      No to już za późno na te modlitwy, chłopak zmarł

  • szwagier
    środa, 25 mar, 2015, 19:45:32 |

    Poczytaj komentarze jak chcą go ukamieniowac na rynku dla przykładu ktoś nadal ze chłopak zmarł czy to prawda??

  • x
    środa, 25 mar, 2015, 21:25:10 |

    Po wypadku był z puszczy ale przewozili go do poznania. Niech ktoś da znać co z chłopakiem byle nie kolejną plotkę bo według większości umarł juz dawno.

  • S.
    środa, 25 mar, 2015, 21:30:18 |

    Co Wy piszecie?? Jak to nie żyje?? To potwierdzona informacja???

  • S.
    środa, 25 mar, 2015, 23:19:54 |

    Skąd masz takie informacje?? To na pewno potwierdzone???

  • Gość
    środa, 25 mar, 2015, 23:26:42 |

    Co za pierdoly wypisujesz??!! Adi żyje!!!

  • ....h
    czwartek, 26 mar, 2015, 0:01:40 |

    Anonim przestań pisać te głupoty!!! Adrian żyje i ciekawe jak ty byś się czuł gdyby ciebie uśmiercali!!!??

  • prawy
    czwartek, 26 mar, 2015, 9:09:14 |

    japierdole jaka wiara niekróra jest głupia, osoba która zmarła w poznaniu to całkiem inny wypadek który był na wierzbiecicach

  • x
    czwartek, 26 mar, 2015, 11:15:53 |

    I po co kłamiesz. Mamy wiadomości na bieżąco. Jest z nim zle ale żyję wiec głupot nie wpisujcie. I czas zająć sie swoim życiem

  • Anonimowa
    piątek, 27 mar, 2015, 10:43:10 |

    Tak Adi żyje. A że co niektórzy już za życia go pochowali , to dobry znak bedzie żył

  • eva
    piątek, 27 mar, 2015, 21:04:57 |

    tragedia dotknęła wiele osób, dziś wiem,że Adrian nie żyje . Wyrazy serdecznego współczucia dla jego mamy, miała go tylko jednego. Słów brak by wyrazić uczucia które nami targają.

  • Gość
    sobota, 28 mar, 2015, 0:21:48 |

    eva , Z kąd ma Pani takie informacje??

  • [']
    sobota, 28 mar, 2015, 1:58:03 |

    Wyrazy współczucia… niech spoczywa w pokoju.

  • x
    sobota, 28 mar, 2015, 8:30:12 |

    Koleje kłamstwo. To jest przykre . Po co ktoś wypisuje i szuka współczucia ? Bedzie z nim dobrze ! Uwierzy w to !!!!

  • Gość
    sobota, 28 mar, 2015, 8:43:28 |

    Już nie wiadomo w co wierzyć

  • :)
    sobota, 28 mar, 2015, 11:42:10 |

    Pewnie że żyje

  • bart
    sobota, 28 mar, 2015, 11:42:37 |

    W oficjalne komunikaty lub informacje.

  • xxx
    sobota, 28 mar, 2015, 15:48:39 |

    Chlopak zyje..nie piscie bzdur jak nie wiecie:)!!

  • Anonimowa
    sobota, 28 mar, 2015, 19:25:07 |

    Jakoś przy kościele nie ma ogłoszenia o pochówku Adriana Ż. także dajcie se spokój ze smętnymi komentarzami. Adi żyje i lepiej się pomódlcie żeby z tych skutków po wypadku wyszedł z jak najmniejszymi powikłaniami. Pozdrawiam i Błogosławionej dla Wszystkich Niedzieli Palmowej AD.2015

  • aaa
    sobota, 28 mar, 2015, 19:42:43 |

    Poprostu nie moge z ludzi ktorzy c…. wiedza a gadaja! Ludzie zajmijcie sie swoimi sprawami bo macie problemy a interesujecie sie czyms co was nie dotyczy i gadacue na dodatek bzdury z nudow!! Zamiats gadac bzdury o smierci co jest nie prawda to lepiej zajmijcie sie wlasna rodzina

  • micha
    niedziela, 29 mar, 2015, 18:52:22 |

    Aaa popieram Cie w 10000%%%%%

  • Gość
    poniedziałek, 30 mar, 2015, 15:18:21 |

    Nie unoście się tak i nie obrażajcie osób, które podają nieprawdziwe informacje, to nie ich wina. Pewne informacje działają na zasadzie „poczty pantoflowej”. Jedna pani drugiej pani i wychodzi czasami niepotrzebna sensacja.
    Nie znam osobiście osoby poszkodowanej czyli Adriana lecz nie jest mi obojętny jego los – ot taki solidaryzm społeczny. Wierzę, że większość się martwi a nie szuka taniej sensacji. Zatem dobrze by było, aby ktoś z grona jego najbliższych znajomych informował czytelników na bieżąco. Wtedy nie będzie dochodziło do takich sytuacji.

  • aaa
    poniedziałek, 30 mar, 2015, 16:09:11 |

    Jesli sie nie wie to sie nie gada proste. A nie jakies sianie glupot bo ktos cos powiedzial

  • j
    poniedziałek, 30 mar, 2015, 17:04:10 |

    Adrian żyje jest znim bez zmian ale żyje!!!

  • Gość
    piątek, 3 kwi, 2015, 19:12:48 |

    Ma ktoś nowe informacje, jak z Adrianem? Bo wczoraj dostałem kolejną smutną wiadomość i już nie wiem w co wierzyć?

  • ooo
    poniedziałek, 6 kwi, 2015, 7:41:23 |

    ADRIAN ŻYJE I JEST PO OPERACJACH CZASZKI,JEST DUŻA NADZIEJA :)

  • anonim
    poniedziałek, 6 kwi, 2015, 18:12:42 |

    A co z kuba ?

  • ox
    piątek, 10 kwi, 2015, 21:27:35 |

    Niech ten **** w więzieniu zgnije a nie wariata struga.

  • nadzieja
    środa, 15 kwi, 2015, 23:36:46 |

    Mam ochotę każdemu z was coś powiedzieć ale to i tak nie dojdzie do tych pustych główek!!
    W Polsce na co dzień ginie tyle pieszych ale i tak nikt nic nie możne na to poradzić i nikt z was pewnie nie zdaje sobie sprawy „ILU GINIE”!
    A ten chłopak żyje i będzie żył niech bóg nad nim czuwa! I czuwa też nad chłopakiem który go potrącił , bo wiem że jest ciężko nie którym zrozumieć że pisząc, te słowa bronie go ale każdy z nasz popełnił kiedyś błąd który, naprawia teraz ,aż do dziś i też nie mogą zmienić czasu i godziny !I Jemu też nie jest łatwo też cierpi pewnie co zrobił i też by chciał COFNĄĆ CZAS A TERAZ KAŻDEGO DNIA MODLI SIĘ BY CHŁOPAK WYSZEDŁ Z TEGO CO MU ZROBIŁ!!!! Ale jak już wiecie płaci za to siedząc za to w więzieniu!

  • stary mieszkaniec
    czwartek, 16 kwi, 2015, 12:11:47 |

    @ nadzieja ::: Ta Twoja ochota by coś powiedzieć chyba nie do końca przemyślana, a obrażając tu piszących na pewno nie osiągniesz zamierzonego celu.Czy to że w Polsce ginie na drogach codziennie wielu przez tak nieodpowiedzialnych osobników to nie mamy wyrażać swego oburzenia?( może niektóre wpisy zbyt ekspresywne, lecz nie każdy potrafi opanować w obliczu takiego zdarzenia emocji)Może takie wpisy trafią do tych sprawców. Wyobraź sobie gdyby to Ciebie „potrącił” taki delikwent, a przeczytałabyś ” no cóż stało się, będę się za Ciebie modlił” Poza tym sprawca chcąc uniknąć odpowiedzialności zrobił „unik” do Kościana, czy to jest oznaka odpowiedzialności?( rozprawa jeszcze się nie odbyła, więc twierdzenie że przebywa w więzieniu nieuprawnione) Życzę Mu i ofierze jak najlepiej, jednakże Każdy winien ponosić konsekwencje swoich czynów, a o ile nie jest wstanie z powodów psychicznych, to osoby mu najbliższe winny nie dopuścić do takich zachowań.
    Ps.
    Tak często używasz „CapsLocka” a winnaś wiedzieć że słowo Bóg piszemy z dużej litery.

  • x
    czwartek, 16 kwi, 2015, 18:23:30 |

    Do kosciana ? Ktos ma zle informacje. Ludzie nikt nie tlumaczy sprawcy ale robicie przykrosc rodzinie a oni nie sa winni tego co zrobil bo nie da sie pilnowac doroslej osoby. Zrobil zle i ponosi kare mozecie mi wierzyc lub nie . pomimo ze sprawca jest mi bliska osoba z calego serca zycze zdrowia dla adriana.

  • www
    czwartek, 7 kwi, 2016, 14:35:27 |

    nie ma w Mosinie ul. Rzeczpospolitej Mosińskiej, jest co najwyżej ul. Rzeczypospolitej Mosińskiej

Skomentuj