Redakcja GMP | środa, 28 Cze, 2017 |

Nowoczesne modele manekinów a kreacja wizerunku sklepu zgodnie z oczekiwaniami docelowego targetu

Określenie targetu, a zatem docelowej grupy konsumentów oferowanych przez dany sklep towarów stanowi jeden z niezbędnych elementów procesu tworzenia skutecznych działań marketingowych, których celem jest uzyskanie konkretnego i wymiernego zysku. Specyfika grupy klientów ma zasadnicze znaczenie dla tworzenia określonego rodzaju przekazu z uwzględnieniem potrzeb, predyspozycji i oczekiwań szacowanego targetu.

Tego rodzaju działanie w praktyce oznacza przede wszystkim sposób wykorzystania dostępnych narzędzi reklamy pośredniej i bezpośredniej, korzystanie z możliwości, jakie oferują media społecznościowe oraz – szczególnie w przypadku placówek stacjonarnych – tworzenie określonej aranżacji przestrzeni sklepowej oraz witryny stanowiącej w tym wypadku wizytówkę sklepu.

Specyfika nowatorskich modeli manekinów

Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom świadomych klientów oraz tym samym potrzebom właścicieli i kierowników sklepów producenci artykułów wyposażenia oraz aranżacji wnętrz sklepowych nieustannie rozszerzają swą ofertę o coraz to nowe rozwiązania w zakresie zastosowanych materiałów oraz estetyki wykonania manekinów, torsów, ekspozytorów i stojaków.

Manekiny sklepowe nieodmiennie stanowią jeden z podstawowych elementów wyposażenia wnętrza butiku czy sklepu z konfekcją, bielizną czy wszelkiego rodzaju specjalną odzieżą dla wyselekcjonowanych grup. Z tego też powodu wybrane modele manekinów są szeroko wykorzystywane w aranżacji wnętrz różnych typów sklepów i jako takie cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, które z kolei przekłada się na konieczność tworzenia nowych rodzajów i modeli manekinów. Estetyka wykonania poszczególnych modeli ma równie duże znaczenie jak ich funkcjonalny charakter.

Materiały, faktury, stylizacje

Nowoczesne manekiny sklepowe wykonane są zwykle z matowego lub połyskliwego włókna szklanego w biały, cielistym, szarym lub czarnym kolorze. Na rynku tego typu asortymentu jednakże pojawiły się ostatnimi czasy również bardzo interesujące modele z półprzezroczystego tworzywa, a także modele typu retro, do wykonania których wykorzystano takie materiały, jak płótno i drewno.

Damskie manekiny na Twoją witrynę sklepową – my-mannequins.pl

Kolorystyka stanowiąca znak rozpoznawczy podkreślający specyfikę różnych rodzajów realistycznych i abstrakcyjnych manekinów również przeszła pewną ewolucję. Obok białych, czarnych i cielistych powstały modele manekinów nawiązujących do rozwiązań abstrakcyjnych wykonanych z materiału w kolorze żółtym oraz niebieskim a także szczególnie interesujące modele o głowach pokrytych deseniem drewnianych słojów.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena artykułu: 8.8/10 (Głosujących: 13)
Nowoczesne modele manekinów a kreacja wizerunku sklepu zgodnie z oczekiwaniami docelowego targetu, 8.8 out of 10 based on 13 ratings
Napisano przez Redakcja GMP Posted in Aktualności

Tagi:

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Skomentuj