Salon VW Berdychowski Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Wiosenny repertuar trendów w Starym Browarze
Redakcja GMP | piątek, 23 cze, 2017 | komentarzy 60

Tragiczny w skutkach wypadek w Puszczykowie

W dniu 23.06.17 w godzinach popołudniowych w Puszczykowie doszło do tragicznego w skutkach wypadku trzech samochodów osobowych, w których śmierć poniosła jedna osoba, a dwie odniosły obrażenia. Jedną osobę uwięzioną z pojazdu wyciągnęli strażacy.

Rannych zabrano do szpitala, jedna osoba mimo przeprowadzonej reanimacji niestety zmarła.

Do wypadku doszło w Puszczykowie na skrzyżowaniu ulic Mocka i Nadwarciańskiej. Na miejscu pracują policjanci i prokurator. Przyczyną wypadku najprawdopodobniej było wymuszenie pierwszeństwa.

Puszczykowo Nadwarciańska - Mocka wypadek

Wypadek w Puszczykowie ul. Nadwarciańska – Mocka – źródło OSP Mosina

Napisano przez Redakcja GMP opublikowano w kategorii Aktualności, Puszczykowo

Tagi: , , ,

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Wasze komentarze (60)

  • sd
    piątek, 23 cze, 2017, 22:16:09 |

    Niebezpieczne skrzyżowanie, bardzo dużo tam wypadków. Tam powinna być sygnalizacja.

    • Poważny
      sobota, 24 cze, 2017, 0:43:37 |

      Pewnie, jeszcze zróbcie z 10 sygnalizacji świetlnych w tej całej Mosince i w ogóle się nigdzie nie ruszycie. Korki na tej ulicy są non stop i bez sygnalizacji świetlnej. Jak ludzie jeżdżą bez wyobrazni to tak sie to pózniej kończy. Ludzie z urzędu powinni zająć się tutaj tym skrzyżowaniem i kumaci wiedzą o co mi chodzi. Za dużo tam utrudnień.

    • paw
      wtorek, 4 lip, 2017, 18:48:15 |

      tylko proste rondo + sygnalizacja dla pieszych rowerzystów na przycisk…

    • jozef493
      czwartek, 2 lis, 2017, 17:45:39 |

      PIRACI I SYGNALIZACJE SWIETLNA MAJA GDZIES!!!!!!

  • Alicja
    piątek, 23 cze, 2017, 22:38:58 |

    Jechałam tą drogą przed 20.00 i droga jeszcze była zamknięta z powodu wypadku. Musiałam jechac objazdem.

  • Rozważam
    sobota, 24 cze, 2017, 5:55:04 |

    Panie „poważny” skrzyżowanie jest na terenie Puszczykowa. Co ma do tego Mosina?…. Skrzyżowanie jest fatalne. Potrzebny pas do skrętu w lewo i tyle.

  • Sławek
    sobota, 24 cze, 2017, 8:02:56 |

    Ci co jeżdżą odcinkiem Mosina Kórnik wiedzą co tam się wyprawia. Tiry potrafią w konwoju skracać sobie drogę. Droga wąska, jak się jedzie rowerem to ma się wrażenie, że wszyscy chcą cię zabić. Kierowcy ze Śremu i okolic w większości to jakaś zakompleksiona banda Bambrów. Samo skrzyżowanie- fakt wąsko itd ale dla pojazdów włączających się na główną drogę widoczność bardzo dobra. Problem to prędkość pojebów którzy cisną na prostej. Prędkość Prędkość Prędkość ludzie zastanówcie się na takich drogach nie jedzie się 100 i więcej kmh tylko 70 !

  • Piotr
    sobota, 24 cze, 2017, 8:33:21 |

    Zgadzam się absolutnie z wypowiedzią pana Sławka nic dodać nie mogę bo napisał prawdę.

  • Janusz
    sobota, 24 cze, 2017, 8:35:46 |

    Rondo..rondo…i po problemie!!! Miejsce jest…po co swiatla? A rondo zwalnia predkosc

  • Eden
    sobota, 24 cze, 2017, 8:51:14 |

    Skoro bmw jechało 160 to zostało co zostało. Nadmierna prędkość doprowadziła do śmierci

    • gosc
      poniedziałek, 2 paź, 2017, 17:13:34 |

      ale jestes debil tylko dzieki BMW BYLA 1 OFIARA

  • wredna
    sobota, 24 cze, 2017, 9:39:00 |

    Szczerze nie jest mi żal sprawcy wypadku….. kierowcy którzy maja bmw,audi.mercedes bądź inne auto z wyższej półki puszczają wodze fantazji i zapierdalają jak debile sami stwarzaja sobie sytuacje do smierci…. a rondo w tym miejscu bylo by najlepszym rozwiazanie niz pas skretu w lewo

  • pawel
    sobota, 24 cze, 2017, 9:48:43 |

    bmw nie jest sprawcą tego wypadku

  • wredna
    sobota, 24 cze, 2017, 10:07:18 |

    dobrze nawet jesli nie jest to po co zapierdalał jak debil

  • Eden
    sobota, 24 cze, 2017, 10:14:59 |

    Mało widocznie wiesz skoro ten samochód miał inny silnik niż w papierach oc i w dowodzie rejestracyjnym

  • pawel
    sobota, 24 cze, 2017, 10:29:24 |

    moja droga, nie zapierdalał jak debil. z odległości w jakiej zatrzymał się za skrzyżowamiem wynika, że jachał maksymalnie 80 km/h. dwa inne pojazdy zdeżyły się blokując skrzyżowanie tuż przed jadącym od strony Rogalinka bmw, a ten zjechał na pobocze, żeby ich nie staranować, niestety dachował….

  • pawel
    sobota, 24 cze, 2017, 10:48:34 |

    eden jest bardzo dociekliwy… ale nie widać tu związku z papierami czy z wymianą silnika, czy z inną naprawą samochodu w warsztacie, a wymuszeniem pierwszeństwa i spowodowaniem wypadku przez kogo innego…

  • Eden
    sobota, 24 cze, 2017, 11:32:28 |

    Pawel wkrótce się dowiesz co to zmienia w całej tej sprawie

  • Eden
    sobota, 24 cze, 2017, 12:23:30 |

    Tylko przypomnę ci ze wkładając większy silnik obowiązkowo robimy przegląd i dopłacamy oc. Tych rzeczy nie było zrobionych

  • admin
    sobota, 24 cze, 2017, 15:15:27 |

    Sprawca wypadku nie było bmw. Wrecz przeciwnie dwie osobyz tego samochodu sa poszkodowane. Policja była na miejscu i bmw jechalo z prawidłowa predkościa ,lecz samochod jadacy ze strony Mosiny wymusił mu pierwszenstwa i wjechał w bok samochodu.Bmw sie odbiło i dachowało.
    Nie macie pojecia o czym mówicie.

  • Eden
    sobota, 24 cze, 2017, 15:35:51 |

    To czemu kierowca bmw nie wdusił hamulca i nie jechal prosto. Skoro jechał 70 według ciebie? Jadąc ta prędkością dobrze by wiedział ze tam auto stoi po prawej stronie.

  • Jacek
    sobota, 24 cze, 2017, 16:13:55 |

    Kierowca bmw z tego co wiem jechal prosto a samochod z mosiny skrecajacy na niwke uderzył bmw w lewy przod.Auto wjechało w rów i zrobiło fikołka

  • m.pirat
    sobota, 24 cze, 2017, 20:35:49 |

    TAK TAK KTO MA BMW TO DO PAKI Z NIMI BO TO NAPEWNO DEBILE —-TAKIE JEST WASZE ZDANIE ????? CZYLI TO WLASNIE Z WAS SA DEBILE I TO DO KWADRATU AZ MI WAS JEST ZAL .

  • admin
    sobota, 24 cze, 2017, 22:35:58 |

    Człowiek ktory spowodował wypadek i uderzył w bmw miał 90lat i jezdził automatem ponieważ mial sparaliżowana jedną konczyne…90 latek za kólkiem…. co sie dzieje na tym swiecie

  • Krakus
    sobota, 24 cze, 2017, 22:47:32 |

    Witam znam osobę co jechała tym bmw to mój praktycznie sąsiad. Półtora roku temu też przekłada silnik do bmw i pojeździł około tygodnia po czym skasował ten samochód ze swojej winy bo nie miał umiejętności opanować tej mocy silnika.

  • Krakus
    sobota, 24 cze, 2017, 22:51:59 |

    Teraz ten silnik był zmieniony z 2.2 na 2.8 ok 2 tyg temu mysle ze nikt nie robi tego i wydaje tyle $$$ żeby sobie pojeździć po mosinie. Tutaj uderzył faceta którego zabił napewno nie jadąc 70

    • Gość
      sobota, 24 cze, 2017, 23:50:54 |

      facet uderzył w bmw a nie odwrotnie

    • gosc
      poniedziałek, 2 paź, 2017, 17:19:11 |

      JAK TO CZYTAM TO SIE ZASTANAWIAM KTO TO PISZE CHYBA DEBILE CO TYLKO HULAJNOGAMI JEZDZA

  • Trop
    sobota, 24 cze, 2017, 23:33:19 |

    Jeśli to prawda że był inny silnik to ustali to biegły bo napewno są na policyjnym parkingu. Nawet jak nie jego wina to i tak nic nie dostanie z oc sprawcy bo znam taki przypadek firmy tylko szukają luki by nie zaplacic

  • m.pirat
    sobota, 24 cze, 2017, 23:36:43 |

    hej KRAKUS ZAPEWNE NIEBYLO CIE TAM WIEC DLACZEGO OPOWIADASZ TAKIE PIERDY!!!! ZMIENIL SILNIK TO JEGO SPRAWA ALE CIEBIE TO WIDOCZNIE BOLI PEWNIE Z ZAZDROSCI……NIEMASZ CO ROBIC TO IDZ SIE ZBRANDZLOWAC!!!!!!!!!!

  • m.pirat
    sobota, 24 cze, 2017, 23:39:00 |

    A TAK PRZY OKAZJI POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANOW I POSIADACZY BMW

  • Trak
    niedziela, 25 cze, 2017, 23:48:36 |

    Teraz może jechać na zlot Bardzo Mocno Walimy. A Walimy tak ze zabijamy ludzi. :-( mam nadzieje ze sprawiedliwości stanie się zadość w sądzie

  • Aga
    poniedziałek, 26 cze, 2017, 15:10:45 |

    Witam każdy kto zna kierowcę bmw ten wie ze uwielbiał szybkość. Nie słuchajcie tych głupot ze mial na liczniku 80 tak pisza koledzy by go oczyścić

  • akgosc
    poniedziałek, 26 cze, 2017, 19:45:09 |

    Osoby podróżujące BMW lub ich rodzinę bardzo proszę o kontakt okrzesik-a@o2.pl

  • BMW ruless
    czwartek, 29 cze, 2017, 11:24:11 |

    Jak widze te wpisy ze BMW jechało 160.. czy posiadacze BMW mercedes lub audi to przestępcy to weźcie się rozpędzacie i pierdolnijcie barana w ścianę !!! Dziadek 90 lat gdzie za kółko ?!jeszcze bez sprawnej kończyny … Na moje to ludziom żal dupe ściska ze ktoś jedzi lepszym samochodem

  • BMW ruless
    czwartek, 29 cze, 2017, 11:29:10 |

    A z tego co widze Krakus to zwykły dzban!!!nie zna sytuacji a się udziela Zwykły społeczniak bez wiedzy!!

  • pawel
    czwartek, 29 cze, 2017, 21:55:49 |

    dla Agi… jest ekspertyza policji… 68km/h !!!!
    gdyby jechał 160 to zatrzymałby się przed przejazdem, a nie 15 kroków, a może 12.. za skrzyżowaniem, czyli miejscem wypadku. pozdrawiam (:

  • pawel
    czwartek, 29 cze, 2017, 22:02:46 |

    BMW ruless.. podoba mi się Twój tekst, a Krakus niech już się nie odzywa… nie znoszę palantów…

  • Olga
    czwartek, 29 cze, 2017, 22:17:17 |

    Wstępna ekspertyza i wynik śledztwa jest bardzo niekorzystna dla kierowcy bmw szczegółów zdradzić nie mogę ale wypadek został zarejestrowany na kamerce

  • pawel
    czwartek, 29 cze, 2017, 22:42:50 |

    … a Trak kolejny żałosny… kolego! Nikogo nie zabił, ale o włos by jego zabili, sorki Ich by o włos zabili!!!

  • Mati
    czwartek, 29 cze, 2017, 23:59:23 |

    Przekładkę silnika robiłeś czy chcesz ludzi na litość złapać? Bo to co piszesz jest dalekie od prawdy. Przecież to nie pierwszy pomysł z silnikiem Sewiego pomysł jakie on miał doświadczenie z tym silnikiem następnie pisz te kłamstwa

  • znajomy
    sobota, 1 lip, 2017, 14:15:59 |

    Znam kierowce BMW To pozer i kombinator.Słynie z szybkiej jazdy.Te pieprzenie ze jechał 70 czy 80 km to bzdury.Zawsze zapierdala co sił…..Mam nadzieje ze wezma go za dupe i odpokutuje swoje.

  • krzychu
    sobota, 1 lip, 2017, 14:25:09 |

    A tego sterego dziada tez by trzeba było srogo ukarac.Powinien byc limit wieku w prowadzeniu samochodu.Potem młodemu sie obrywa…bo ma lepszy samochod.Gdyby nie dziadyga na drodze nic by sie nie stało

    • Gość
      niedziela, 2 lip, 2017, 10:06:25 |

      Licz się ze słowami panie k , sam możesz mieć nieszczęśliwy wypadek czego tobie nie życzę,
      trochę szacunku dla zmarłych

    • stara baba
      wtorek, 4 lip, 2017, 17:06:39 |

      Krzychu też kiedyś będziesz stary i co chciałbyś by w wieku 65 lat nie móc prowadzić samochodu bo zrobią jakiś limit wiekowy.Czuł się facet na siłach to prowadził samochód i tyle.Widocznie takie było przeznaczenie…

  • tirowiec
    sobota, 1 lip, 2017, 14:31:38 |

    Do kierowcy BMW-Nie daj sie tym hejterom stary.Powrotu do zdrowia zycze

  • Pawcio
    sobota, 1 lip, 2017, 14:33:42 |

    DO OLGI-OLGA ZAJMIJ SIE MYCIEM GAROW A NIE PIERDOL GŁUPOT

  • aleks
    sobota, 1 lip, 2017, 14:42:30 |

    Ludzie wy sie wszyscy ogarnijcie to był nieszczesliwy wypadek.Tu trzeba wspołczuc kazdemu.Rodzinie zmarłego,kierowcy Bmw na ktorego wylano mase obelg jak i temu starszemu mezczyznie.To zdarzenie zostanie w nich do konca zycia.

  • Mati
    sobota, 1 lip, 2017, 23:03:14 |

    Torowiec a cy ty wypisujesz jakiego zdrowia? Jemu nic się nie stało a ty jego żałujesz? Jemu to trzeba rozum kupić bo w czasach dzieciństwa rodzice go tym nie obdarowali

  • krzychu
    niedziela, 2 lip, 2017, 22:09:02 |

    TY ANONIM-szacunek do zmarłych to ja mam dziadyga nazwałem tego trzeciego co wpieprzył sie młodemu na pas a nie tego co zmarł

  • Jacek
    środa, 5 lip, 2017, 18:34:17 |

    Prawda jest taka ze wiara ponizej 26 roku życia powinna mieć zakaz prowadzenia aut z silnikiem powyżej 1.6. Zakończyło by to pajacowanie

  • pawel
    czwartek, 6 lip, 2017, 20:23:27 |

    Mati, Ty nie wiesz o czym mówisz…jemu się stało!!!
    Jeszcze długo nie dojdzie do siebie, pozory często mylą. Ciekawe jakim rozumem Ciebie rodzice obdarowali.
    …i nie Torowiec, tylko Tirowiec.

  • pawel
    czwartek, 6 lip, 2017, 20:53:18 |

    …i jeszcze dla Jacka.Jestem za… tylko tylko te 26, i 1,6 litra mnie nie przekonują. Miałem Golfa 1,6 i 180 km/h jechałem. Tylko, że to wszystko nie dotyczy TEGO WYPADKU. Prędkość była właściwa, tzn. bardzo właściwa, znacznie poniżej dopuszczalnej,a ten Ktoś wymusił pierwszeństwo. Różnie kierowcy reagują, najczęściej wciskają hamulec, czasami przy tym zamykają oczy….. Ten On zrobił wszystko co można zrobić. Próbował ominąć ten samochód, który zajechał Mu drogę, narażając siebie i pasażera.
    Może zrobił błąd, może trzeba było wcisnąć hamulec i to wszestko co było na drodze staranować???
    Pozdrawiam

  • ziom
    piątek, 7 lip, 2017, 1:33:10 |

    Pawel przeciez kierowca BMW jechał sam co Ty pleciesz

  • Mariusz
    wtorek, 11 lip, 2017, 11:31:40 |

    Widzę kolego że jesteś niedoinformowany.

  • Renata
    środa, 12 lip, 2017, 14:17:27 |

    Jeśli policja zaprasza świadków na komendę do poznania i mówi żeby zmienili swoje zeznania bo im nie pasuje do całej sprawy to ktoś ladnie zapłacić za to

    • Gość
      środa, 12 lip, 2017, 16:43:00 |

      @Renata, jakie zeznania sugeruje policja?

  • Renata
    środa, 12 lip, 2017, 19:40:43 |

    Że Kierowca który zginął jechał od strony mosiny

  • Renata
    czwartek, 13 lip, 2017, 7:49:18 |

    Przepraszam za błędne info na policji było ok to ja źle zrozumiałam osobę która była świadkiem tego wypadku. Najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd

  • gosiaM
    niedziela, 16 lip, 2017, 9:27:33 |

    Brawo Renata,czasami się zdarza ale rzadko kto przeprasza.

Skomentuj