– Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. My wiemy która, mamy na to dowody, chcemy podzielić się tą wiedzą – mówi Konrad Tuszewski – organizator bezpłatnych warsztatów dla mosińskich przedsiębiorców.
Projekt „Prywatna przestrzeń publiczna” to szereg warsztatów dla lokalnych przedsiębiorców, którzy korzystają z reklamy zewnętrznej. Zdaniem Konrada Tuszewskiego, inicjatora tego projektu, natłok tablic reklamowych w Mosinie nie tylko psuje wygląd miasta, ale też sprawia, że jest ona nieefektywna, a pieniądze wydawane na nią są „wyrzucane w błoto”.
– Ja nie walczę z reklamami – mówi Konrad i tłumaczy – Reklama jest częścią naszego życia, i bez niej byłoby nam trudno egzystować. Natomiast warto zastanowić się, czy ta reklama przynosi jakiekolwiek efekty.

Projekt otrzymał dofinansowanie z Powiatu Poznańskiego, i już w czerwcu wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w warsztatach. Zapisać się na nie można przez wysłanie maila na adres konrad@tuszewski.eu
Zapraszamy do odsłuchania całości audycji oraz przeczytania materiału na ten temat, który publikowaliśmy wcześniej.