Salon VW Berdychowski Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Jesienna moda w Starym Browarze w Poznaniu Wielkopolska Akademia Społeczno-Ekonomiczna w Środzie Wielkopolskiej - Akademia Nauk Stosowanych
Redakcja GMP | środa, 7 wrz, 2022 | komentarzy 75

Referendum w Mosinie coraz bliżej

Jak poinformował radny Andrzej Raźny w swoich mediach społecznościowych, w dniu dzisiejszym, tj. 7 września w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego została opublikowana uchwała Rady Miejskiej w sprawie organizacji referendum o odwołaniu burmistrza.

– Wojewoda nie wniósł do uchwały zastrzeżeń. Teraz Komisarz Wyborczy ma obowiązek wydać postanowienie w ciągu 14 dni, ustalając termin wyborów – poinformował Andrzej Raźny.

Według art. 10 pkt. 2 ustawy o referendum lokalnym, „referendum przeprowadza się w dzień wolny od pracy, najpóźniej w 50 dniu od dnia opublikowania uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym”, czyli wg szacunków byłby to 23 października.

W tej samej ustawie czytamy jednak, w art. 24a pkt. 2: „komisarz wyborczy wydaje postanowienie o przeprowadzeniu referendum w ciągu 14 dni po upływie terminu do stwierdzenia nieważności uchwały przez wojewodę w trybie art. 91 ustawy, o której mowa w art. 6 pkt 1, albo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania orzeczenia o oddaleniu lub odrzuceniu przez sąd administracyjny skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody unieważniające uchwałę”.

Uwzględniając prawne niuanse, związane z kolejnymi krokami w ustalaniu terminu referendum, odbędzie się ono na przełomie października i listopada bieżącego roku. Sprawa wyjaśni się w najbliższych dniach.

Napisano przez Redakcja GMP opublikowano w kategorii Aktualności

Tagi: , , ,

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Wasze komentarze (75)

  • Gość
    czwartek, 8 wrz, 2022, 17:34:36 |

    Typuję,że mniej niż pięć procent będzie przeciw odwołaniu Mielocha z funkcji Burmistrza Gminy Mosina.

    • mieszkaniec
      czwartek, 15 wrz, 2022, 12:25:39 |

      jestem tego bardziej niż pewien, bo w większości pójdą Ci którym zależy na odwołaniu, garstka tych którzy chcą jego pozostawienia, a większość i tak pozostanie w domach nie oddając wcale głosu…

  • Gość
    czwartek, 8 wrz, 2022, 19:54:05 |

    Mosiński pleban oraz ePiSkopat „wymodlą” łaskę pomyślności w referendum dla mosińskiego kaznodzieja nr 1.

    • Gefir
      piątek, 9 wrz, 2022, 20:45:49 |

      Mosiniacy powinniście o tym wiedzić !
      http://krzysztof.borowiak.pl/TW_1986.pdf

      • Poncjusz
        piątek, 9 wrz, 2022, 22:49:57 |

        Pozycja 83 i 137 w zestawieniu.

        • Gefir
          poniedziałek, 12 wrz, 2022, 21:08:21 |

          Mosiniacy mają w tej chwili tzw. Dysonans poznawczy:
          https://pl.wikipedia.org/wiki/Dysonans_poznawczy
          Byłem w szoku jak zapoznałem się z tym opracowaniem.Siedmiu mosińskich kapłanów sługami SB….

        • Gefir
          poniedziałek, 12 wrz, 2022, 21:12:32 |

          TW Edward książki wydaje o swoim wielebnym zyciu ! Kapusiu smętny jak się pojawisz następny raz zadam tobie publicznie pytanie bez względu na miejsce ,gdzie cię faryzeuszu zastanę…

        • Gefir
          poniedziałek, 12 wrz, 2022, 21:27:02 |

          Lista mosińskich kapusiów :
          Edward Majka
          Konrad Kaczmarek
          Żółć Stefan
          Ostrowski Stanisław
          Serwatka Antoni
          Szperzyński Czesław

          • mieszkaniec
            czwartek, 15 wrz, 2022, 12:27:37 |

            no i?

  • Gość
    czwartek, 8 wrz, 2022, 20:26:45 |

    Dzień dobry, cześć i czołem Pytacie, skąd się wziąłem:

    Jestem Wesoły Romek Mam na przedmieściu domek A w domku wodę, światło, gaz Powtarzam zatem jeszcze raz Jestem Wesoły Romek …

  • Jarek
    czwartek, 8 wrz, 2022, 23:38:31 |

    Zostanie odwołany. Tylko potrzebna jest kampania informacyjna kiedy będzie referendum i ludzie przyjdą.

  • Gefir
    piątek, 9 wrz, 2022, 20:49:16 |

    Ludzie przyjdą jak będzie alternatywa !
    Oleją mówiąc kolokwialnie, jak będa mieli np. Marciniaka w perspektywie…

    • mieszkaniec
      czwartek, 15 wrz, 2022, 12:29:20 |

      mówię to od zawsze, ale organizatorzy odwołania mają to w d… i się być może na tym przejadą. Ale wtedy mogą mieć pretensję tylko do siebie.

      • gosc
        czwartek, 15 wrz, 2022, 15:19:07 |

        organizatorzy jak organizatorzy, my mieszkańcy mamy to w d…. inaczej sami byśmy się zorganizowali i zebrali podpisy. A ty mieszkańcu? też zapewne masz to gdzieś jak ja

  • Gość
    piątek, 9 wrz, 2022, 21:46:32 |

    Marciniak jest gut!

  • orient
    piątek, 9 wrz, 2022, 23:34:23 |

    Referendum z niczego się nie wzięło. Nawet radni, jeśli sami nie byli przychylni aby do niego doprowadzić, czuli obywatelską presję by wykonać ten ruch. Mosina to bagno, wiemy nie od dzisiaj. Co ukazano o publicznych przekrętach to jakiś mały ułamek tego co w rzeczywistości. W rzeczywistości to ułamek tego co tworzy się w głowach tych lokalnych hochsztaplerków. Wystarczy rozejrzeć się, tutaj Bareja by nie uwierzył w to co widzi.

    • bene
      sobota, 10 wrz, 2022, 0:00:44 |

      @orient święte słowa. Sprawy potoczyły się za daleko w Mosinie. Mieloch musi nie tylko wylecieć, ale ponieść srogą karę za swoje szwindle, bezczelność, obłudę, zaniechania i wyrządzone krzywdy. Rada też powinna się zmienić w 3/4. Bo pośrednio to oni też wywołali degrengoladę. Karmili się ochłapami rzucanymi przez tego kłamczucha. Współtworzyli długo ten nierząd samorządowy. Godnych i uczciwych jest tam kilka osób jedynie. Np. p. Michał Kleiber. Ale on nie chce już kandydować. Mówił na sesji. Smutne. Jeden nieskażony ma już dość.

      • orient
        sobota, 10 wrz, 2022, 8:54:00 |

        Dokładnie

      • gosc
        sobota, 10 wrz, 2022, 10:10:25 |

        Jeden nieskazony który chyba startował z Mielochem i wspierał Mielocha no super

        • Ic
          sobota, 10 wrz, 2022, 14:25:39 |

          Tak czasem bywa, że człowiek się myli. Sztuka to przyznać się do błędu, a cnota to wyciągnąć wnioski z błędu. Tej cnoty pozbawiony jest obecny burmistrz, a raczej karykatura burmistrza. Niestety tej cnoty pozbawieni są też radni w większości. Oprócz 3-4 osób to zbieranina ludzi bez jakichkolwiek kompetencji, bez horyzontów. Tak, zgodzę się z przedpiścą, że w większości gmin jest podobnie. Co nie zmienia faktu, że u nas ma być tak samo.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 6:38:23 |

    Mosina jest zarządzana tak samo jak wiele innych gmin w PL. Żeby coś zmienić to w pierwszej kolejności ustawy samorządowe. Moim zdaniem polaken nie dorosło do samorządności. Nam bliżej w tej sprawie do wschodu.
    Prywata, prywata i jeszcze raz prywata. To największa bolączka. Dobro publiczne jest gdzieś bardzo daleko – poza horyzontem.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 10:28:01 |

    Ustawy samorządowe nie są doskonałe,to fakt.Sądy jeszcze mniej doskonałe i najlepszym przykładem jest sprawa hub ciągnących soki z gminy tj.Waldemarów.Zapadły wyroki pierwszej instancji,jeden był nawet przez pewien okres prawomocny i nagle przestał być.Gagatki być może dociągną do końca kadencji,bo ich prawniczka ma chorobę kobiecą zawsze kiedy upływa termin i przedłuża sprawę w nieskończoność.Wychodzi na to,że radni mogą dorabiać w ZUK,ale pod warunkiem,że zatrudnią chorowitą papugę.
    Czasami mam wrażenie,że Mosiny nie ma w rozdzielniku
    i ustawy nie docierają jak np.Ustawa o ograniczeniu działalności gospodarczej,o której ostatnio wspomniałem.Burmistrz,który sprawia wrażenie urwisa,który na złość Radzie jest gotów odmrozić sobie uszy, przedłuża w nieskończoność funkcjonowanie spółki basenowej i generuje dalsze koszty.Ostatnio obiecał,że
    porozmawia z prezesem,ale efektów nie widać.Tymczasem jeśli go nawet wbrew prawu nie powołał,to dawno powinien go odwołać,ze względu na prowadzenie działalności gospodarczej.To rżnięcie głupa jest już trochę irytujące i Rada też nie jest bez winy,bo zdaje
    się,że rekomendowała jakichś nieczytatych przedstawicieli do RN spółki,którzy nie są skłonni obecnie do rezygnacji z wynagrodzenia za zbijanie bąków i są zainteresowani,by basen bez basenu działał nadal.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 11:27:31 |

    W RN spółki basenowej jest na 100% minimum jeden prawnik: mec. Paulina Kubacka. http://www.kompensata-kancelaria.pl/

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 12:12:57 |

      Szału ni ma.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 11:34:35 |

    Jeśli została zarekomendowana przez Radę,to powinna zostać zaproszona na sesję i wypowiedzieć się w kwestii łączenia funkcji prezesa gminnej osoby prawnej z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej.Mam takie spostrzeżenie natury ogólnej,że prawnicy są wsadzani chętnie do rad nadzorczych,bo mają opaski na oczach jak Temida.

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 12:28:55 |

      Kawał o prawnikach:

      Prawnik, inżynier i matematyk zdają test.
      Zaczyna inżynier, pytają go:
      – Ile jest 2+2?
      Inżynier pomyślał chwilę i powiedział:
      – 4.
      Potem zawołano matematyka i zadano mu to samo pytanie. Po chwili zastanowienia odpowiedział:
      – 4,0.
      Następnie wezwano prawnika i usłyszał to samo pytanie. Prawnik odpowiedział szybciej niż matematyk:
      – A ile chcecie, żeby było?

      • Atrakcyjny Kazimierz
        sobota, 10 wrz, 2022, 14:42:11 |

        Kult inżynierów jest jak każdy kult religijny. Jest oparty na gusłach, przeświadczeniach, wyobrażeniach. Jednym słowem bajki i kity. Nie mylić kultu religijnego, z systemem wartości. Bo to dwa różne tematy, to tak dla wrażliwych na punkcie religii. Wracając do kultu inżyniera to mamy w magistracie wybitnych inżynierów co to nie potrafią wybudować porządnie drogi i jej utrzymać. Nagroda specjalna dla miejskiego inżyniera za remont ścieżki rowerowej na ul. Leszczyńskiej.

        • mieszkaniec
          czwartek, 15 wrz, 2022, 12:34:16 |

          nie zgodzę się z Tobą. Problemem jest to, że inwestycje projektują księgowi a nie inżynierowie.

      • mieszkaniec
        czwartek, 15 wrz, 2022, 12:33:14 |

        księgowy – nie prawnik. Spaliłeś dobry dowcip.

    • Jan Marciniak
      sobota, 10 wrz, 2022, 12:44:15 |

      @karp – dziękuję za zwrócenie uwagi. Trzeba to bezwzględnie wyjaśnić.Wysłałem już Interpelację. Treść, poniżej.

      INTERPELACJA

      Prezes spółki prawa handlowego gminy Mosina „Park Strzelnica”, Włodzimierz Koralewski prowadzi działalność gospodarczą w zakresie inżynierii i związanego z nią doradztwem technicznym.
      Potwierdza to złożone przez Włodzimierza Koralewskiego oświadczenie majątkowe za 2021r. na stronie BIP- oświadczenia majątkowe – osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osoba prawną.
      Zgodnie z art. 2 pkt 6 ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej osoby zarządzające gminnymi osobami prawnymi nie mogą prowadzić działalności gospodarczej, o której mówi art 4 pkt 6.
      Proszę o pilne ustosunkowanie się do niniejszej interpelacji.

      • Płotka
        sobota, 10 wrz, 2022, 13:51:18 |

        Od momentu powołania na stanowisko Prezes informował o prowadzeniu działalności gospodarczej. I co ? I nic. Rada Nadzorcza śpi, Burmistrz śpi, Rada Miejska śpi. Budzi ich @karp. Na cholerę mi te wszystkie ciała kontrolne skoro nie działają. Z całej Rady tylko Jan Marciniak słucha ludu czytając wpisy na blogu. Gdzie cała reszta Rady ? Gdzie Przewodniczący Rady, gdzie Przewodniczący egzotycznego Klubu ,,OdNowa,, ?

        • Gość
          sobota, 10 wrz, 2022, 14:09:12 |

          ,,Prawda jest ciężka. Dlatego tak niewielu ją niesie.”

        • gosc
          sobota, 10 wrz, 2022, 15:35:52 |

          A kto analizuje to jego oświadczenie? Przecież tak jest że muszą składać swoim przełożonym tak?

          • Płotka
            sobota, 10 wrz, 2022, 15:38:21 |

            Odpowiedź we wpisie o godz. 15,27.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 12:01:50 |

    https://rejestr.io/krs/845787/park-strzelnica-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-w-mosinie
    Na dole strony jest mowa o 2 obniżeniach kapitału zakładowego o 2 mln złotych.To coś nie halo,bo gdyby to
    była prawda to spółka miałaby ujemny kapitał.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 12:14:04 |

    Czasem lepszy interes jest stracić niż zarobić.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 14:10:25 |

    Czy ja dobrze rozumie, że to sam Burmistrz wystawił? Oj chyba coś się zaczyna psuć jest środka.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 14:21:48 |

    No właśnie.Szkoda,że pan radny nie spytał co i kiedy pan Przemysław Stanisław zamierza w związku z tym zrobić i dlaczego nic nie zrobił jako mający pełną wiedzę o wykonywaniu działalności gospodarczej przez prezesa wynikający z tego,że jest zobowiązany do analizy oświadczeń majątkowych prezesów gminnych osób prawnych.
    W sumie przymusu nie ma i może czekać na gości z Wysogotowa i chcieć się przed nimi pochwalić wodociągiem W Pecnej.

    • Jan Marciniak
      sobota, 10 wrz, 2022, 15:44:09 |

      @karp – dostanę odpowiedź na interpelację, to zapytam.

      • Gość
        sobota, 10 wrz, 2022, 16:51:38 |

        To się nie pyta i prosi o odpowiedz, tylko się składa pismo z konkretnymi pytaniami za potwierdzeniem odbioru i żąda się na nie pisemnej odpowiedzi – w zakreślonym ustawą terminie. Ustne odpowiedzi mogą być kwestionowane, nawet po godzinie przez samego odpowiadającego. No chyba że jest zapis cyfrowy z rozmowy ale o tym Pan radny nie wspomniał. Tak czy inaczej lepiej zawsze jest składać pisma, bo to zawsze jest jakis materialny dowód.

        Czy Pan radny nigdy nie bawił się w głuchy telefon?

        Taki duży i trzeba to tłumaczyć.

        Na Burmistrza to ten Pan absolutnie się nie nadaje. Za duże braki. Byłoby jeszcze gorzej. Potrzebny jest ktoś młody i kumaty. Ja mam swojego kandydata ale to nie pora i miejsce abym go ujawniał.

        • Gość
          sobota, 10 wrz, 2022, 17:07:26 |

          Nie udawaj kutołaka.

        • karp
          sobota, 10 wrz, 2022, 18:21:47 |

          Czy to jakiś młody i gniewny Waldemar?
          Gdyby kiedyś rodzice wiedzieli,że Waldemary będą tak preferowane, to wszystkie dziewczynki nosiły imię Waldemaria.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 14:58:52 |

    Do tego o czym pisze Płotka dochodzi jeszcze przyzwolenie społeczne na łamanie prawa.Nawet w tej sprawie ktoś pisał,że to kapiszony i kazał mi jeść korniszony.
    Woli się dalej składać na wypłaty dla prezesa i RN basenu.Wiedząc, że nic nie muszą nic robić z czystej przyzwoitości powinni przystać przynajmniej na obniżki wynagrodzeń o połowę.Oceniając w kategoriach moralnych
    to na pewno bardziej jest winny burmistrz,a nie prezes.Ten rzeczywiście nic nie ukrywał jak np.Waldemar dopłaty bezpośrednie,i widziały gały co brały.

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 15:08:23 |

      Ciągle czytam burmistrz jest winny,pozwala na łamanie prawa,nie analizuje oświadczeń majątkowych,itp,itd.
      Bez konsekwencji?? On nas puści z torbami!

  • Płotka
    sobota, 10 wrz, 2022, 15:27:22 |

    Żeby nie było wątpliwości: do analizy oświadczenia majątkowego prezesa spółki komunalnej jest zobowiązany osoba której składa oświadczenie a więc w naszym przypadku Burmistrz.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 15:28:58 |

    Jak zwykle nic z tego nie będzie. To tylko kapiszony wystrzeliwane regularnie i na oślep przez karpia. Karp posłuchaj mamusie i zjedz tych korniszonów, nie ociągaj się.

    • karp
      sobota, 10 wrz, 2022, 16:36:31 |

      Przyjedzie z Wysogotowa firma usługowa i wam korniszony
      zawekuje.Nie ma powodów do zdenerwowania.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 15:37:37 |

    Zapewne w poniedziałek w tej sprawie i w imieniu spółki przedstawi oświadczenie pani Mecenas i wszystko będzie jasne jak 2 +2.

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 17:06:01 |

      Czyli = 22

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 18:28:44 |

    Ja bym ośwuadczenia nie obstawiał. Raczej woda w usta zostanie nabrana.Na vloga na ten temat też nie liczę.
    Burmistrz z panem Jakubem pewnie kręcą film fabularny o
    radnym Marciniaku i są zarobieni,bo muszą skończyć przed referendum.

    • Kwiczoł
      sobota, 10 wrz, 2022, 18:33:37 |

      Karpiu muszę Cię zaskoczyć, ale pan Jakub już chyba żadnego filmu w życiu nie nakręci. Pan Jakub wstępuje na nową drogę życia. Został Dyrektorem nowego domu środowiskowego dla niepełnosprawnych. Spójrz na bip urzędu. Są świeże wyniki konkursu. Ciekawe czy wakat po nim w promocji zostanie uzupełniony. Wszak to bardzo ważny referat.

      • Poncjusz
        sobota, 10 wrz, 2022, 18:40:34 |

        To się nazywa: mosiński kop w górę, podobnie było w przypadku obecnej prezeski ZUK-u/PUK-u.

      • Płotka
        sobota, 10 wrz, 2022, 19:24:15 |

        To dla mnie nie jest żadne zaskoczenie. Cała uwertura napisana pod Jakuba, była aż nadto wymowna.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 21:22:20 |

    No to jest informacja.Ja chciałbym ze swojej strony wyjaśnić motywy mojej decyzji.Dlaczego musiałem zainterweniować w sprawie basenu?Jedyną osobą w waszym samorządzie, która była w stanie rozpoznać każdy temat merytorycznie i Was ochronić przed wałkarzami,lub przed złymi zjawiskami w samorządzie była pani Małgorzata Kaptur.Kiedy jej nie ma,jesteście bezbronni.Karp zawsze po stronie słabszych,więc dostrzegł słabość rady i pięknoduchostwo w sprawie basenu i postanowił zainterweniować.Czy wy tych waszych prawników musicie zawsze szukać na dolnej półce w Biedronce?Produkt tani,ale czy się do czegoś przyda?.Jeśli komuś post karpia nie przypadł do gustu to można mi naklikać i głosować znowu na leszcza w następnych wyborach.Chciałbym także serdecznie pozdrowić środkowym palcem Dzidę z ZUK, oraz zorganizowaną grupę dopiewską,którzy na mnie polują.
    Nie życzę sukcesów…
    Gdyby ktoś chciał się odwołać od mojej decyzji w sprawie odwołania zarządu basenu,którego nie ma,to proszę kierować odwołania do babci na Helu.Niestety adres wypadł mi z głowy.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 21:53:12 |

    W związku z licznymi groźbami płynącymi ze strony mecenasa ZUK Mosina/PK Wronki jako niespecjalnie uzdolniony matematycznie karp, nie jestem w stanie stwierdzić ile milionów euro powinienem zapłacić za moje posty.W związku z tym można mi skoczyć na…
    Wiem tylko,że dany mecenas może stracić uprawnienia lub narazić spółkę na odszkodowania jeśli korzysta z danych spółki i wykorzystuje je prywatnie i straszy jakiegoś obywatela odszkodowaniami.Ktoś u was nad tym zapanuje, czy znowu będę musiał zainterweniować?

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 22:09:19 |

      A gdzie te groźby? Nie widzę żadnych wpisów.

    • Gość
      sobota, 10 wrz, 2022, 22:20:46 |

      Może pan redaktor z GMP zainterweniowałby w sprawie karpia u pani mecenas. To samo pytanie do radnych i przewodniczącego nie wspominając pana burmistrz. Jeżeli odbierze się nam wolność słowa to lepiej jest nam się spakować i wyjechać stąd na zawsze. Samo zastraszanie jest już niewyobrażalne. Nie wolno nam tego tak zostawić. Jeżeli karp został zaatakowany to tak jakby nas zaatakowano. Ktoś chce nas zastraszyć. Podłość.

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 22:05:02 |

    Karp, to prawda że bez p. Małgosi gmina cofa się ze wszystkim. Pani Gosia była dla nas marzeniem. Jej brak widać aż zanadto. Taki brylant zdarza się rzadko. Moim, moich znajomych, sąsiadów zdaniem byłoby dla nas wszystkich najlepiej aby p. Gosia zastąpiła obecnego burmistrza. Ale czy zechce?

  • Gość
    sobota, 10 wrz, 2022, 22:39:42 |

    Tytuł artykułu pod którym wpisujemy posty w kontekście tego co pisze karp o zastraszaniu daje pewien obraz sytuacji. Wracamy do lat 50. tych ubiegłego wieku. Wraca stare.

  • karp
    sobota, 10 wrz, 2022, 23:37:59 |

    Wyjaśniam,że nieudolne próby zastraszania nie miały miejsca na GMP.choć były próby.Podobne były na Czas Mosiny,ale mam na to wywalone.
    Wedle mojej oceny pochodziły raczej z kierunku dopiewskiego,gdzie działa zorganizowana grupa,która chroni interesy swojego small dupka,który zostawił swoich dupków kiedy był czynny w Mpsinie. Teraz dupek chroniący dupka we Wronkach ma jakieś pretensje do karpia,że że jego dupek zwierzchny założył działalność gospodarczą.Tu muszę oświadczyć stanowczo,że nie
    mam wpływu na to co zrobi jakiś głupek dopiewski
    jeden czy drugi.Ja mam tylko taką moc,że mogę zwrócić tylko uwagę, że dany głupek zagraża jakiemuś samorządowi i działa tylko w celu przysporzenia sobie korzyści.

  • karp
    niedziela, 11 wrz, 2022, 0:10:40 |

    Czy ktoś wie z kim obecnie gmina Mosina ma obecnie
    podpisaną umowę na eksmisje,na które obecnie mogą być żniwa?Tu wystarczy założyć ogrzewanie elektryczne i kłopoty może mieć nawet burmistrz. Czy nadal jest to podmiot lub osoba stojąca za podmiotem,kiedy Kasprowicz pisał o eksmisji p.Skowron?Jeśli tak to jesteście wciąż pod okupacją dopiewską.

  • Gość
    niedziela, 11 wrz, 2022, 9:07:52 |

    To zastraszanie to chyba tylko autopromocja Karpia :[

  • karp
    niedziela, 11 wrz, 2022, 10:10:09 |

    Jeśli żądanie usunięcia wpisów i żądanie iluś tam milionów Euro to autopromocja,to tak.
    Ja jestem otwarty i niczego nie przesądzam.Niech najwybitniejsi gminni prawnicy też się wypromują i nie zrzynając od siebie wydadzą opinie prawne w tej sprawie.
    Ja miałem taki koszmar senny,że jestem wybitnym gminnym prawnikiem i burmistrz kazał mi napisać opinię w tej sprawie.No i napisałem „Pan burmistrz jeszcze przed powołaniem prezesa basenu raczył zmienić siłą swojego majestatu Ustawę o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej i powiadomił o tym Premiera.Pan Premier powiadomił o tym Sejm i wszyscy poza karpiem wiedzą,że w/w ustawa w Mosinie nie obowiązuje.”

  • Anna
    niedziela, 11 wrz, 2022, 18:05:02 |

    Jest referendum, jest nadzieja. Lepsza małpa z zoo, niż obecny szkodnik.

  • karp
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 8:46:55 |

    Chciałbym wam pogratulować pracowitości pracowników UM Mosina.W Luboniu o 23:45 niestety nie pracują,zwłaszcza w
    niedzielę.
    http://bip.um.mosina.pl/um/rejestr-zmian.html

  • Gość
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 9:46:09 |

    W gminnym BIP są tylko trzy spółki. Park Strzelnica Sp. z o.o. została wykreślona?

  • karp
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 10:31:55 |

    Została opublikowana już interpelacja radnego Marciniaka.
    http://bip.um.mosina.pl/zasoby/files/rada/kadencja2018-2023/Interpelacje%20od%20nr%20653/interpelacja-689.pdf
    Teraz przekonamy się co burmistrz rozumie pod słowem „pilne”użytym w ostatnim zdaniu interpelacji.

    • Gość
      poniedziałek, 12 wrz, 2022, 17:28:31 |

      A Radny nie ma lepszego zajęcia niż być posłańcem karpia?

      • Czempiń górą
        poniedziałek, 12 wrz, 2022, 19:55:31 |

        Bardzo dobrze, że radny jest posłańcem karpia, bo przynajmniej są sensowne zapytania. Poczytaj sobie brednie beczącej baby z Czarnokurza. Albo innego mędrca. Rada nadaje się do wykopania. Razem z ministrantem.

        • Gość
          poniedziałek, 12 wrz, 2022, 21:59:16 |

          Ministrantem zaopiekuje się pleban.

  • Marek
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 15:25:30 |

    Jestem w szoku jak łatwo można karpia wkręcić. Te wpisy na bip o 23:45:00 w dwóch dniach, dokładnie o tej samej godzinie, to automatyczne zakończenie publikacji dokumentu, ustawione pewnie podczas publikowania. Co nie oznacza jednocześnie, że któryś z pracowników czasem o tej godzinie jeszcze nie pracuje, bo pewnie tak bywa.

  • karp
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 17:30:19 |

    Toś się wkręcił.Ktoś za setki tysięcy złotych kupił system do fałszowania godzin i dat.

  • karp
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 18:21:26 |

    Gościu,dlaczego taki bystrzak jak ty nic nie zrobił w tej
    sprawie i dalej chce się zrzucać np.na Radę Nadzorczą basenu,która niczego i nikogo nie nadzoruje?

  • karp
    poniedziałek, 12 wrz, 2022, 22:04:14 |

    Muszę zauważyć,że członkowie RN suchego basenu interesowali się raczej nadzorem nad RM Mosina,niż nadzorem nad zarządem,który prowadził działalność gospodarczą na własny rachunek.
    „W dniu sesji do przewodniczącej RM Małgorzaty Kaptur wpłynął mail od członka rady nadzorczej spółki Adama Wdowickiego. Wdowicki wyraził wątpliwości co do prawomocności zwołania obrad. Wątpliwości rozwiał jednak radca prawny, obsługujący radę miejską.”
    https://www.gazeta-mosina.pl/2021/spolka-basenowa-przestanie-istniec/
    Przestanie i przestać nie może…

  • karp
    wtorek, 13 wrz, 2022, 9:33:54 |

    Mam pytanie:czy w Czapurach śmierdzi?
    https://lubon.pl/news/content/3998
    Czy zmysł powonienia sołtysa odnotował jakieś przekroczenie norm?

Skomentuj