Strona główna / Aktualności / Pylony, czyli jak reklamować się za pomocą tej reklamy?

Pylony, czyli jak reklamować się za pomocą tej reklamy?

Jeżeli mielibyśmy zapytać losowo wybranych przechodniów na ulicy któregokolwiek z większych miast, czy wiedzą czym tak naprawdę jest pylon oraz do czego jest wykorzystywany, najprawdopodobniej większość z nich nie potrafiłaby udzielić prawidłowej odpowiedzi na zadanie pytanie.

Pomimo bowiem tego, że ten nośnik reklamy wykorzystywany jest przez specjalistów z branży od wielu już lat, wciąż jednak nie jest on kojarzony przez zwykłych odbiorców z jego fachową nazwą, którą posługują się osoby działające w sektorze marketingu i reklamy. Gdyby z kolei losowym respondentom pokazać lub opisać wygląd pylonów reklamowych, bez problemu byliby w stanie podać ich przykładowe zastosowanie, opierając swoją odpowiedź na przykładach wziętych z otaczającej ich każdego dnia przestrzeni.

Opisywany nośnik reklamy wykorzystywany jest bowiem powszechnie przez wielu przedsiębiorców, a najbardziej chyba charakterystycznym jego użyciem jest ustawienie go w pobliżu stacji benzynowych i stacji paliw, gdzie informować mają potencjalnych nabywców paliw o obowiązujących na danej stacji cenach benzyny, oleju napędowego oraz gazu lpg. Inne z najpopularniejszych zastosowań w praktyce pylonów związane jest natomiast z budynkami o przeznaczeniu korporacyjnym i biurowym, przed którymi często umieszcza się te nośniki w celach informacyjnych – zakomunikowania odbiorcy, że w określonym budynku znajdują się biura lub przestrzenie komercyjne danego przedsiębiorcy. Spektrum zastosowań pylonów w praktyce jest jednak znacznie większe i może on z powodzeniem stanowić alternatywę dla powszechnie stosowanych reklam w postaci kasetonów reklamowych, billboardów i innych tego rodzaju nośników.

Jak więc reklamować się przy pomocy tego nośnika? Przede wszystkim należy pamiętać, że jego głównym zastosowaniem jest szeroko rozumiana reklama zewnętrzna. O ile bowiem nie można całkowicie wykluczyć zastosowania pylonu w zamkniętych pomieszczeniach (hale i magazyny ekspozycyjne, centra i galerie handlowe), o tyle jednak w takich przypadkach sprawdzać się będą inne nośniki treści informacyjnych i reklamowych, dedykowane właśnie na rzecz tego rodzaju zastosowań. Przy wyborze pylonu reklamowego nie można też zapominać o jego charakterystycznym kształcie, który determinować też będzie optymalne zastosowania. Opisywany nośnik reklamy składa się bowiem z konstrukcji szkieletowej oraz lica. Ta pierwsza wykonana jest najczęściej z różnego rodzaju metali lub tworzyw sztucznych. Lico z kolei, wykonane przeważnie z tworzyw sztucznych, służy zaprezentowaniu zamierzonych treści informacyjnych i reklamowych. Zaletą tej formy (nośnika) reklamy jest to, że w prosty i szybki sposób zmienić można samo jej lico, a co za tym idzie – także i treści prezentowane na nośniku. Najnowsze rozwiązania techniczne pozwalają też wyposażyć pylon reklamowy w instalacje oświetleniowe led (czyniąc go widocznym o każdej porze dnia i nocy) oraz układy elektroniczne pozwalające na komputerowe sterowanie wyświetlaną na nich treścią. Przyczynia się to do zwiększania popularności tej formy reklamy.

Autor Materiały partnera

Sprawdź również

Ewa chce znów stanąć na nogi. Pomóżmy jej w walce o zdrowie!

O pomoc dla pani Ewy poprosił jej mąż Artur. Kobieta przeszła dwa udary mózgu, a …

Bieliki w Wielkopolskim Parku Narodowym

Bieliki mają „pełne szpony roboty”. Radość i przestroga z Wielkopolskiego Parku Narodowego

Wielkopolski Park Narodowy po raz kolejny potwierdza, że jest ostoją dzikiej przyrody, również tej największej …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *