GMP | czwartek, 22 Cze, 2017 |

Pylony, czyli jak reklamować się za pomocą tej reklamy?

Jeżeli mielibyśmy zapytać losowo wybranych przechodniów na ulicy któregokolwiek z większych miast, czy wiedzą czym tak naprawdę jest pylon oraz do czego jest wykorzystywany, najprawdopodobniej większość z nich nie potrafiłaby udzielić prawidłowej odpowiedzi na zadanie pytanie.

Pomimo bowiem tego, że ten nośnik reklamy wykorzystywany jest przez specjalistów z branży od wielu już lat, wciąż jednak nie jest on kojarzony przez zwykłych odbiorców z jego fachową nazwą, którą posługują się osoby działające w sektorze marketingu i reklamy. Gdyby z kolei losowym respondentom pokazać lub opisać wygląd pylonów reklamowych, bez problemu byliby w stanie podać ich przykładowe zastosowanie, opierając swoją odpowiedź na przykładach wziętych z otaczającej ich każdego dnia przestrzeni.

Opisywany nośnik reklamy wykorzystywany jest bowiem powszechnie przez wielu przedsiębiorców, a najbardziej chyba charakterystycznym jego użyciem jest ustawienie go w pobliżu stacji benzynowych i stacji paliw, gdzie informować mają potencjalnych nabywców paliw o obowiązujących na danej stacji cenach benzyny, oleju napędowego oraz gazu lpg. Inne z najpopularniejszych zastosowań w praktyce pylonów związane jest natomiast z budynkami o przeznaczeniu korporacyjnym i biurowym, przed którymi często umieszcza się te nośniki w celach informacyjnych – zakomunikowania odbiorcy, że w określonym budynku znajdują się biura lub przestrzenie komercyjne danego przedsiębiorcy. Spektrum zastosowań pylonów w praktyce jest jednak znacznie większe i może on z powodzeniem stanowić alternatywę dla powszechnie stosowanych reklam w postaci kasetonów reklamowych, billboardów i innych tego rodzaju nośników.

Jak więc reklamować się przy pomocy tego nośnika? Przede wszystkim należy pamiętać, że jego głównym zastosowaniem jest szeroko rozumiana reklama zewnętrzna. O ile bowiem nie można całkowicie wykluczyć zastosowania pylonu w zamkniętych pomieszczeniach (hale i magazyny ekspozycyjne, centra i galerie handlowe), o tyle jednak w takich przypadkach sprawdzać się będą inne nośniki treści informacyjnych i reklamowych, dedykowane właśnie na rzecz tego rodzaju zastosowań. Przy wyborze pylonu reklamowego nie można też zapominać o jego charakterystycznym kształcie, który determinować też będzie optymalne zastosowania. Opisywany nośnik reklamy składa się bowiem z konstrukcji szkieletowej oraz lica. Ta pierwsza wykonana jest najczęściej z różnego rodzaju metali lub tworzyw sztucznych. Lico z kolei, wykonane przeważnie z tworzyw sztucznych, służy zaprezentowaniu zamierzonych treści informacyjnych i reklamowych. Zaletą tej formy (nośnika) reklamy jest to, że w prosty i szybki sposób zmienić można samo jej lico, a co za tym idzie – także i treści prezentowane na nośniku. Najnowsze rozwiązania techniczne pozwalają też wyposażyć pylon reklamowy w instalacje oświetleniowe led (czyniąc go widocznym o każdej porze dnia i nocy) oraz układy elektroniczne pozwalające na komputerowe sterowanie wyświetlaną na nich treścią. Przyczynia się to do zwiększania popularności tej formy reklamy.

Zobacz pylony w kasetony-reklamowe.com

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena artykułu: 8.6/10 (Głosujących: 10)
Pylony, czyli jak reklamować się za pomocą tej reklamy?, 8.6 out of 10 based on 10 ratings

Napisano przez GMP Posted in Aktualności

Skomentuj