T-Roc Salon VW Berdychowski Łukasz Grabowski radny w sejmiku woj. wielkopolskiego Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Wielkanoc w Starym Browarze w Poznaniu - złap zająca w apce
Weronika Zwierzchowska | poniedziałek, 22 lis, 2021 | komentarze 72

Burmistrz Mosiny będzie zarabiał więcej

Podczas najbliższej sesji Radni muszą przyjąć uchwałę w sprawie wynagrodzenia burmistrza. Może ono wzrosnąć o 4,5 tysiąca złotych. Powodem podwyżek jest Rozporządzenie Rady Ministrów, które zobowiązuje do ustalenia nowej kwoty.

25 października Rada Ministrów przyjęła Rozporządzenie dotyczące wynagradzania pracowników samorządowych. Choć Radni i mieszkańcy mogliby się sprzeciwiać podwyżkom zarobków pracowników samorządowych, w tym burmistrza, to muszą podporządkować się ustawie. Obecnie Rada Miejska może ustalić wysokość wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego. 1 listopada wraz z wejściem w życie ww. Rozporządzenia Rady Ministrów nastąpiła zmiana w sposobie naliczania dodatku specjalnego, który przysługuje włodarzom. Wynosił on od 20% do 40% sumy wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego, który Rada Miejska wskazywała w uchwale. Aktualnie wysokość dodatku specjalnego wynosi 30% sumy wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego.

Gmina Mosina wg danych z 31 grudnia 2020 roku liczy ponad 32 tysiące mieszkańców, zatem wójt lub burmistrz w gminie powyżej 15 tys. do 100 tys. mieszkańców może otrzymać wynagrodzenie od 15 966 zł do 20 130 zł brutto. W 2018 roku Rada Miejska przyjęła dla burmistrza Mosiny maksymalną wysokość wynagrodzenia, która wynosiła ponad 10 000 zł, teraz ta kwota mogłaby wzrosnąć o 4,5 tys. zł. Warto dodać, że minimalne wynagrodzenie (suma wynagrodzenia zasadniczego, dodatku funkcyjnego i 30% dodatku specjalnego) nie może być niższa niż 80% wynagrodzenia maksymalnego.

Jaką wysokość wynagrodzenia burmistrza uchwali Rada Miejska, dowiemy się podczas najbliższej sesji Rady Miejskiej, która odbędzie 25 listopada 2021 roku.

Aktualizacja 26.11.2021

Podczas wczorajszej sesji Rada Miejska uchwaliła wyższe wynagrodzenie dla burmistrza. Za przyjęciem uchwały głosowali: Waldemar Wiązek i Waldemar Waligórski. Przeciwko był Michał Kleiber, pozostali radni wstrzymali się od głosu. Nieobecny podczas sesji był Ryszard Rybicki. Więcej przeczytacie w grudniowym wydaniu Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Napisano przez Weronika Zwierzchowska opublikowano w kategorii Aktualności, Mosina

Tagi: , ,

Wasze komentarze (72)

  • Gość
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 19:42:11 |

    Co znaczy,że radni muszą podjąć uchwałę? W sprawie przekroczenia przepisów antykorupcyjnych przez dwóch radnych nie podjęli i jeden dalej się buja.

  • Płotka
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 19:53:17 |

    Czy się stoi czy się leży to 16 się należy !
    Samorząd któremu każe się płacić taką forsę za nicnierobienie przestaje być samorządem.Ten kraj toczy trąd partyjniactwa i głupoty, bylejakości i cymbałów, wiejskich głupków i partyjnych idiotów. Boże chroń Polskę !

  • Mieszkanka
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 20:14:03 |

    No tak, to nic dziwnego, że ten facet trzyma się stołka, jak tylko może.
    To żenujące, żeby za takie zarządzanie gminą, te wszystkie wałki i niejasności, brak szacunku dla tych, którzy go wybrali, dostawać podwyżkę!

  • wiórecki
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 20:51:16 |

    Jeśli już trzeba podnieść uposażenie to dla równowagi, i wg rzeczywistych zasług, proponuję zmniejszyć etat do 1/2 z oczywistą proporcjonalnością wynagrodzenia. Wydaje się to być zgodne z poczuciem sprawiedliwości społecznej!

  • Mieszkaniec
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 20:57:14 |

    Prawdopodobnie wszyscy zatrudni w urzędzie i przez urząd tak jak zuk, straż miejska dostaną sowite podwyżki. Gmina nic specjalnego dla mieszkańców nie robi chyba że nakazy, zakazy i my mieszkańcy musimy jeszcze utrzymywać tą całą sitwę !!! Mieszkańcy brać się do pracy bo na podwyżki dla ,,urzędasów” potrzeba zarobić!!! Co za dziadostwo w tej gminie!!!

    • Gość
      czwartek, 25 lis, 2021, 16:32:21 |

      Czy wyliczono sumę rocznej podwyżki środków na wynagrodzenia i diet radnych z budżetu Gminy?

      • Płotka
        czwartek, 25 lis, 2021, 17:52:50 |

        nie wyliczono bo podwyżek diet nie będzie. Diety radnych , sołtysów i przewodniczących osiedli powinny ulec radykalnemu obniżeniu !Za to co robią obecnie, dieta radnego powinna wynosić najdalej 500 zł a sołtysa i przewodniczącego osiedla 200 zł. Czy znajdzie się radny patriota, który z taką inicjatywą wystąpi ?

  • Gość
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 21:07:10 |

    Zamiast odwołania, referendum, prokuratora i cba mamy podwyżkę. W głowie się nie mieści.

  • Gość
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 21:36:37 |

    Równolegle przejdą wysokie podwyżki diet dla radnych!?

  • Płotka
    poniedziałek, 22 lis, 2021, 21:46:30 |

    Ja myślę, że diety radnych powinny ulec zdecydowanemu obniżeniu.
    Obniżeniu powinny tez ulec diety przewodniczących osiedli i sołtysów.Nie widzę żadnej ich aktywności , no chyba że wywieszanie raz na kwartał w gablocie jakiegoś zawiadomienia. Czy znajdzie się radny/radna który ten temat wywoła ?

    • mieszko
      poniedziałek, 22 lis, 2021, 21:49:12 |

      to pisz do nich petycję może zareagują swiata nie zmienisz pisząc komentarz jeszcze anonimowo

  • Płotka
    wtorek, 23 lis, 2021, 9:54:16 |

    ja piszę ,a ty nawet tego nie robisz. Ot jeden z obywatelskich leniów. Nie głosować,nie wyrażać głośno swojego niezadowolenia a tylko narzekać. Napewno pod wpływem Twojego osobistego niezadowolenia które nie jest nie wyrażane tam gdzie trzeba, Mosina się zmieni !

  • Gość
    wtorek, 23 lis, 2021, 16:10:09 |

    Ciekawe ile na urlopach siedział władca?

  • karp
    wtorek, 23 lis, 2021, 20:53:55 |

    Byłyby jaja gdyby burmistrz na sesji wszystkich zaskoczył, rozchełstał koszulę,położył się Rejtanem i rzekł:Natenczas nie zgadzam się na żadną podwyżkę, bom niegodzien.Od lat nie powiedziałem słowa prawdy, złożyłem fałszywe zeznania w sprawie Don Riccardo, pociągnąłem Waldemarowi wodę do lasu,kilka razy przekroczyłem swoje uprawnienia jak np.wprowadziłem obligacje do obrotu nie mając do tego upoważnienia,nie realizuję uchwały w sprawie obniżenia kapitału spółki basenowej itp.itd.
    Marzę o pracy społecznej dla wspólnego dobra.

  • Gość
    środa, 24 lis, 2021, 9:30:28 |

    Jeśli nie uchwała podwyżki burmistrz może też zaskarżyć do :wojewody,WSA,NSA i wszystkich świętych jak wstępnie wywaleni gminni radni.

  • karp
    środa, 24 lis, 2021, 9:47:13 |

    Tak czy siak dostanie, ale u nas w Luboniu nie widzę podwyżki w programie sesji.
    Pan Dżejkob pisze władcy nieco drętwe teksty.Gdyby Najjaśniejszy Pan skorzystał z mojego,to ma wizerunek
    ocieplony w 5 minut.Zima idzie,gaz drożeje,ocieplenie
    fasady wskazane.Czysta ekonomia.

  • karp
    czwartek, 25 lis, 2021, 9:28:16 |

    W Głosie Wielkopolskim piszą, że w Grodzisku WLKP. z
    urzędu wyciekły dane osobowe, a mieszkańców o tym nie poinformowano.
    https://gloswielkopolski.pl/wyciek-danych-mieszkancow-i-interesantow-z-urzedu-miejskiego-w-grodzisku-wielkopolskim-mieszkancow-nie-poinformowano/ar/c3-15918957
    Zastanawiam się czy wasz burmistrz was o tym poinformuje po podwyżce?

  • Obiektywny
    czwartek, 25 lis, 2021, 21:05:48 |

    Przecież to jest skandal ! Oni (nieporadni,i wyrób burmistrzopodobny) plują nam w twarz. Zamiast kopa w d…. podwyżki ? Brak słów !!!

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 9:50:17 |

    Burmistrz będzie zarabiał więcej, ale robi postępy.W listopadzie 2021 dowiedział się o pandemii covid 19. To wynika z uzasadnienia jednej z uchwał basenowych.”Z uwagi na pandemię covid 19 budowa basenu utraciła priorytet..” Gdyby powierzyć połączenie spółek siostrze basen, to poszłoby znacznie sprawniej.Moim zdaniem będzie trwało to dłużej niż likwidacja i wszystkie środki
    środki zostaną przeżarte przez zarząd i radę nadzorczą wirtualnego basenu. Co na to 2 słynni mosińscy pływacy i ich kluczowy trener?

    • mieszko
      piątek, 26 lis, 2021, 11:00:33 |

      ale już taka sama decyzja była podejmowana na początku roku i co ? znowu? to absurd, tyle czasu, tyle kasy!

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 11:37:52 |

    No właśnie.Może jakiś radny potrafi wytłumaczyć dlaczego tamte uchwały sprzed chyba 8 miesięcy były złe i dlaczego uchylili własne uchwały? Mieloch ma nadal nieograniczone możliwości gry na zwłokę.Zabawa zaczęła się od nowa.
    Śmieszny zarząd basenu, z jeszcze śmieszniejszą radą basenu nie będą się pewnie śpieszyć z wykonaniem kolejnych kroków.Obawiam się,że marzenie radnego Marciniaka,by z zaskórniaków które zostaną kupić autobus, może się nie spełnić.Mieloch może te środki przeznaczyć na basen.Jeśli coś zostanie, to starczy pewnie na taki autobus jakie kupował Endrju.Znowu zostanie przechwycony jakiś złom, który był w drodze na szrot, ale Mosina mu pozwoli przejechać 1000 km przed zezłomowaniem.

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 14:47:34 |

    Mam pytanie. Waldemar Bez Ziemi błysnął wczoraj znajomością mpzp w Borkowicach.Czy ta droga której kupna wczoraj odmówiła Rada, to biznes jego familiji?

    • Gość
      środa, 1 gru, 2021, 20:41:11 |

      @karp – nie wiem kogo ta droga ale znam kulisy planu. Właśnie oglądam tą sesje sobie. Plan który tak chwali Waldemar to plan dla jego szwagra i jego żonki. Szwagier miał 70 procent tego ternu objętego planem. kilka działek miała żonka Waldemara, kilka mieszkańcy wsi borkowice. Dlatego ten plan taki dobry jest bo rodzinie Waldemara przekształcił tereny rolne na mieszkaniowe. Ot cały sekret planu. A durni radni to kiedyś przegłosowali. Teraz gmina ciągnie im wodociąg aż z Krosinka przez pola.

      • karp
        środa, 1 gru, 2021, 21:42:37 |

        Czyli pod kopułą Waldemara bez zmian.Szanse na resocjalizację wynoszą nadal zero.

  • piątek, 26 lis, 2021, 14:54:19 |

    Aktualizacja: Podczas wczorajszej sesji Rada Miejska uchwaliła wyższe wynagrodzenie dla burmistrza.

    • Gość
      piątek, 26 lis, 2021, 15:10:33 |

      Ta rada to dwóch chwilowo jeszcze nieodwołalnych radnych. Może Przewodnicząca Rady wytłumaczy ten cyrk.

      • Gość
        piątek, 26 lis, 2021, 15:35:41 |

        Po odwołaniu Mielocha kasę przejmie pomazaniec OdNowy.

  • Płotka
    piątek, 26 lis, 2021, 15:09:15 |

    22 listopada br. na posiedzeniu Komisji Budżetu 8 członków tej Komisji głosuje za projektem podwyższającym wynagrodzenie Burmistrza. Na sesji głosujący ,,za,, się wstrzymują.Czy ktoś z tak głosujących może mi wyjaśnić dlaczego zmienił zdanie ?
    Myślę, że zrobi to radny Marciniak bo reszta tu nie zagląda, bo i po co.

  • Jan Marciniak
    piątek, 26 lis, 2021, 16:11:18 |

    @Płotka – najważniejszym głosowaniem jest głosowanie nad projektem uchwały podczas sesji rady. Przewodniczący klubu Odnowa odczytał oświadczenie w sprawie wynagrodzenia burmistrza. 10 radnych klubowych i dodatkowo 7 radnych się wstrzymało.Burmistrz P.Mieloch zgodnie z podjętą uchwałą otrzyma najniższe wynagrodzenie jakie przysługuje burmistrzom w gminach o takiej populacji jak gmina Mosina.Jak @Płotka zapewne wie podjęcie uchwały, to wynik stosownego aktu prawnego, który reguluje wynagrodzenia osób na stanowiskach państwowych i samorządowych.

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 18:37:03 |

    Gdyby pan radny mógł się wypowiedzieć dlaczego uchwały basenowe Rady są be, a te Mielocha są cacy?
    Póki co widzę to tak:Duże dziecko się obraziło, rozwaliło klocki,bo nie chciało się bawić z radnymi.Teraz kazało podrzucić Ejchorstowi tuż przed sesją swoje klocki, by radni pobawili się sami.Kupcie mu na święta jakiś zestaw Lego, niech się sam pobawi.Te zabawy są drogie i na końcu tej
    drogi ja autobusu nie widzę.Chyba,że odkupicie znowu ze złomowiska ten z Krakowa,który zamiast na złom przyjechał do Mosiny i po krótkiej karierze poszedł na złom.

  • Jan Marciniak
    piątek, 26 lis, 2021, 18:43:59 |

    Pozwoli @karp, że odniosę się do sprawy w dniu jutrzejszym.

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 19:50:17 |

    Pozwoli,choć umiera z ciekawości. :)

  • wiórecki
    piątek, 26 lis, 2021, 20:27:30 |

    Szanowny Panie Janie – nie ma Pan wyboru – proszę odnieść się niezwłocznie – bo nam Karp umiera.
    I tak trzeba go będzie w grudniu chronić :-)

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 21:23:35 |

    Grudzień to bardzo wesoły miesiąc,bo wtedy wiele osób mnie pozdrawia.Nie rozumiem tylko dlaczego większość życzeń ma zWiązek z patelnią.
    Muszę jeszcze nadmienić, że nie zgadzam się z Kasprowiczem, który widzi rządzących przy segregacji śmieci. Gdyby tak się stało, to stawki nam skoczą do 38 zł.To odpowiedzialna praca i kto źle sortuje ten wylatuje. W gminach jest inaczej i kto zbija bąki ten dostaje podwyżkę.

  • Płotka
    piątek, 26 lis, 2021, 22:15:30 |

    Panie radny Marciniak, po co zatem te komisje, po co te głosowania, po co te rytualne odczytywanie opinii komisji ? Uważam zresztą że pozaustawowe komisje to przeżytek i strata czasu. Zróbcie w miesiącu dwa spotkania Rady poza sesją i w pełnym składzie omówcie projekty uchwał i punkty z planu pracy. Omawiacie zmianę budżetu na komisji i tłuczecie to samo na sesji.Dotyczy to oczywiście wszystkich uchwał omawianych wcześniej przez komisje branżowe.
    Tak czy inaczej, radny który w tej samej sprawie głosuje różnie na komisji i sesji, jest dla mnie niewiarygodny.

    • Jan Marciniak
      sobota, 27 lis, 2021, 10:09:01 |

      @Płotka-ustawodawca narzucił w ustawie o samorządzie gminnym bezwzględne powołanie dwóch komisji:rewizyjnej oraz skarg, wniosków i petycji. Inne komisje np. budżetu, inwestycji, ochrony środowiska itd. mogą być powołane, ale nie muszą.Taki jest stan prawny.Od 1990r. komisje stałe były i są powoływane. Jest to tradycja, która przechodziła z kadencji na kadencję. Czy dało by się żyć i funkcjonować bez komisji stałych? Tak, jak najbardziej. Wymagana jest jednak zmiana statutu gminy. Być może od nowej kadencji 2023-2028 nowi radni podejmą, tą niewątpliwie rewolucyjną, zmianę.Byłbym zdecydowanie za. Co się tyczy wiarygodności bądź nie radnego. Podczas głosowania nad wynagrodzeniem burmistrza na komisji byłem za, na sesji wstrzymałem się od głosu. Stwierdzenie – radny niewiarygodny brzmi mocno, zdecydowanie mocno.Nie czuję się radnym niewiarygodnym, ale krytykę @Płotka, przyjmuję.

      • Płotka
        sobota, 27 lis, 2021, 10:18:06 |

        Panie Radny, rozumiem, że obowiązywała dyscyplina klubowa narzucona przez młodzież w wąskich portkach.
        Co do głosowania nad podwyżką, swoje zdanie wyraziłem pod wpisem dzisiejszego ,,gościa,,.

        • mieszko
          sobota, 27 lis, 2021, 11:25:47 |

          Płotka, stary dziad popiera działania Mielocha bo jest z nim w komitywie, pamiętaj o założeniu pantalonów tak jak lubisz. Tam właśnie trzeba więcej młodych reszta niech sobie da spokój. I Wy radni do roboty, pogonić Mielocha żeby zaczął pracować dla nas mieszkańców, podwyżka niewiele zmieni jak się za robotę nie weźmiecie. Póki co toniemy w błocie, płotka razem z karpiem czyli naczelni internetowi napinacze mogą sobie popływać w moim stawie na ulicy przed domem! zapraszam

          • Płotka
            sobota, 27 lis, 2021, 11:31:06 |

            @mieszko – jak zwykle słabo kumasz.

          • mieszko
            sobota, 27 lis, 2021, 12:43:55 |

            Ja kumam dużo w przeciwieństwie do ciebie starszy człowieku. Płotki są płochliwe i bardzo ostrożne, dlatego masz takie podejście. Czytać się Twoich wypowiedzi nie da.

          • karp
            sobota, 27 lis, 2021, 11:35:36 |

            Skoro mnie tykasz,to odpowiem. Sam sobie pływaj w swoim błocie, jako i ja kiedyś pływałem.Złóż wniosek do burmistrza w sprawie utwardzenia tłuczniem tej klasy co w Pecnej. ZUK sporo go zamówił, więc może jeszcze trochę go zostało?Gdyby ci nadano imię Waldemar,to byś w błocie nie pływał,ale w dostatki opływał.

      • Gość
        sobota, 27 lis, 2021, 11:47:41 |

        Szanowny Panie Radny
        Jak by formalnie wyglądała sytuacja z podwyżką burmistrza,gdyby wzorem kolegi Michała Klaibera był pan przeciw ?

        • Jan Marciniak
          sobota, 27 lis, 2021, 11:55:06 |

          Uchwała nie zostałaby podjęta. W sprawę wkroczyłby Wojewoda i powtórnie odbyłoby się głosowanie. Jeżeli rada do skutku by się opierała, to myślę,że Wojewoda ustaliłby wynagrodzenie.

          • karp
            sobota, 27 lis, 2021, 12:04:43 |

            Też tak to widzę.Jakby nie patrzeć,to d …z tyłu.
            Zakończyłoby się to tak,jak w przypadku radnego kluczowego.Gdyby Rada powtórnie nie podjęłaby uchwały,to Wojewoda wydałby zarządzenie zastępcze.
            Burmistrz dostałby podwyżkę później, ale z większą spłatą.

          • Płotka
            sobota, 27 lis, 2021, 12:09:31 |

            i dlatego uważam postawę OdNowa za polityczny błąd. Tak upartość nic nie znaczy. Trzeba było poddać pod głosowanie Rady stanowisko zawierające dezaprobatę do wprowadzonych zmian w ustawie i rozesłać je do wielkopolskich posłów, Kancelarii Sejmu, Kancelarii Premiera oraz ważniejszych tytułów prasowych. Nadanie rozgłosu tej sprawie niewątpliwie wywołałoby refleksje i pokazałoby Radę Miejską Mosiny jako ciało które nie przyjmuje bezkrytycznie pomysłów dobrej zmiany.Wygłoszenie oświadczenia przez radnego Kolankiewicza to stanowczo za mało. OdNowa potrzebuje dobrego doradcy bo dotychczasowe ruchy tego Klubu są nakierowane na wyrugowanie Burmistrza. Uważajcie abyście nie popłynęli wraz z nim.

  • karp
    piątek, 26 lis, 2021, 22:34:44 |

    Po wczorajszym głosowaniu w sprawie podwyżki, burmistrz będzie musiał się wycofać z wycofania swego poparcia dla kanalizacji lasu w Pecnej. Drugiego Waldemara przygniecie lawina zleceń
    z ZUK, lub dostanie operetkę, gdzie zostanie dyrektorem artystycznym.

  • Gość
    sobota, 27 lis, 2021, 9:08:24 |

    Pełne wyniki głosowania nad podwyżką dla burmistrza bezcenne.Może na okładkę papierowego wydania?

  • Płotka
    sobota, 27 lis, 2021, 10:11:55 |

    Tych dwóch radnych głosowało zgodnie z rotą ślubowania radnego : ,, Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej ….,, Reszta pokazała gdzie ma prawo.
    Ja osobiście uważam, ze Burmistrz absolutnie na podwyżkę nie zasługuje. Skoro jednak ustawodawca wyznaczył minimum, to każde inne głosowanie niż ,,za,, jest kpiną z prawa.

    • mieszko
      sobota, 27 lis, 2021, 11:27:13 |

      czy przy wystawianiu faktur również pomyśleli o rocie ślubowania?

    • mieszko
      sobota, 27 lis, 2021, 11:28:53 |

      czy wystawiając faktury również pomyśleli o rocie ślubowania?

      • Płotka
        sobota, 27 lis, 2021, 12:11:50 |

        wystawienie faktury nie jest naruszeniem prawa.

        • mieszko
          sobota, 27 lis, 2021, 12:36:19 |

          a wobec gminy której sie jest radnym?

          • Płotka
            sobota, 27 lis, 2021, 14:31:50 |

            konsekwencją wystawienia faktury jest utrata mandatu radnego. To nie jest przestępstwo.

          • karp
            sobota, 27 lis, 2021, 15:54:23 |

            Utratę mandatu radnego można jednak bardzo oddalić w czasie poprzez znalezienie prawniczki najbardziej podupadłej na zdrowiu w całej palestrze. Co by nie powiedzieć, 3 mosińskim radnym to się udało.
            Ten lekarz, który pozwala jej na interwałowe zmiany stanu zdrowia, który gwałtownie się pogarsza w okolicach terminów na kasację, zrobi kiedyś karierę w więziennictwie,jak ten z Dziekanki u którego w domu znaleziono milion złotych z łapówek od przestępców.

          • mieszko
            sobota, 27 lis, 2021, 16:00:12 |

            nie jest to przestępstwo ale działanie wbrew obowiązującym przepisom o tej rocie ślubowania czy czymś nie wspominając a więc nie pisz bzdur płotko

          • karp
            sobota, 27 lis, 2021, 18:28:31 |

            Z rotą ślubowania ma to równie luźny zWiązek,jak ty Mieszko z Mieszkiem I. Prawdę mówiąc wątpię, by on był twoim protoplastą.Naucz się chłopaku dyskutować,bo zarzut wieku w stosunku do Płotki nie był merytoryczny.Ja czasem nie zgadzam się z Płotką,ale nigdy wiek nie jest argumentem.Radny Marciniak też nie ma 5 lat,jak ty, ale należy mu się też szacunek i to nie z powodu wieku, ale z powodu żywego intelektu, których niejeden Waldemar mu zazdrości.Także z tego powodu,że był w zzrądzie
            gminy i wodociągu do lasu sobie nie doprowadził.
            Ja się nim nigdy nie zgadzałem w sprawie poglądów na temat Selektu, ale szanuję, bo radny nie kombinujący dla siebie, to wyjątek od reguły.

          • karp
            sobota, 27 lis, 2021, 15:59:42 |

            Oj Mieszko za długo pływałeś w błocie. Radnym nie zabrania się prowadzenia się działalności gospodarczej, a jedynie prowadzenie z udziałem majątku gminy. Tej gminy w której jest radnym.
            W Pacanowie Czapurski może przewijać, a Żwirski wozić
            żwir do tamtejszego ZUKU.

    • Jan Marciniak
      sobota, 27 lis, 2021, 11:32:06 |

      @Płotka – co racja, to racja.

    • Jan Marciniak
      sobota, 27 lis, 2021, 12:02:02 |

      @Płotka-co racja, to racja.

  • Jan Marciniak
    sobota, 27 lis, 2021, 10:27:40 |

    CO racja, to racja.

  • karp
    sobota, 27 lis, 2021, 20:36:37 |

    Mieszko może postulować, by różni radni składali różne roty. Tak z głowy rota dla Waldemarów:
    Ślubuję uroczyście, że będę przewijał w ZUK, woził żwir do ZUK i dociągnę wodę do lasu mojej żony.
    Rota dla Don Riccardo:
    Ślubuję uroczyście, że będę jumał na targowisku,,w świetlicy oraz to,że burmistrza nigdy nie opuszczę(poza ostatnim głosowaniem w sprawie podwyżki).
    Rota dla kluczowego: Ślubuję uroczyście, że dorobię klucze do wszystkich gminnych zamków,przyprowadzić pływaków na sesję basenową
    i później zamilknąć w sprawie basenu.
    Roty pasują?

  • karp
    czwartek, 2 gru, 2021, 11:08:26 |
  • Płotka
    czwartek, 2 gru, 2021, 12:32:34 |

    Karp wyręcza służbę prasową Urzędu Miejskiego w Mosinie informując o śremskim desancie.

    • kmtw
      czwartek, 2 gru, 2021, 16:09:34 |

      „służba prasowa” w um Mosina – to mnie rozbawiłeś

    • karp
      czwartek, 2 gru, 2021, 18:21:30 |

      Kilka zabawnych scenariuszy na vloga mógłbym podrzucić np.Dlaczego obrona Don Riccardo jest podstawę bezpieczeństwa gminy?Myślę,że oglądalność mogłaby wzrosnąć.

      • kmtw
        czwartek, 2 gru, 2021, 19:03:15 |

        Bezpieczeństwo jest najważniejsze, bo jest ważniejsze niż wszystko inne. Spocznij.

  • Gość
    czwartek, 2 gru, 2021, 16:40:12 |

    Chyba służba propagandowa

  • Płotka
    czwartek, 2 gru, 2021, 19:39:12 |

    @kmtw- przed spocznij, należy odśpiewać – podobnie jak w Starym Sączu -zwrotkę Bogurodzicy.
    Przy okazji proponuję, aby hymn ZUK-u rozpoczynał się od słów: Znosz kierunek, ciung do Wrónek, ….

  • karp
    czwartek, 2 gru, 2021, 20:12:39 |

    @Płotka
    Tymi słowy żegnałem prezesa Endrju.Niestety musi mieć
    coś nie tak z nawigacją, bo „pociungnuł” nie do tego zakładu co trzeba.

  • karp
    piątek, 3 gru, 2021, 10:50:51 |
  • Gość
    piątek, 3 gru, 2021, 12:28:18 |

    Na P. Może być pieniacz.

  • karp
    piątek, 3 gru, 2021, 12:46:11 |

    Źle.Kombinuj dalej.Całoroczny abonament na samorządowego vloga wciąż czeka.

Skomentuj