T-Roc Salon VW Berdychowski Łukasz Grabowski radny w sejmiku woj. wielkopolskiego Osa Nieruchomości Mosina - działki, mieszkania, domy Wielkanoc w Starym Browarze w Poznaniu - złap zająca w apce
Redakcja GMP | niedziela, 3 lut, 2019 | komentarzy 59

Wypadek na Strzeleckiej – ku przestrodze!

Jak relacjonuje nam nasza Czytelniczka, dzisiaj (3.02.2019) o godz 17:40 na ul. Strzeleckiej w Mosinie miał miejsce bardzo groźnie wyglądający wypadek. Kierowca, który do niego doprowadził wykazał się skrajną nieodpowiedzialnością.

Samochód marki Dodge Charger z bardzo dużą prędkością, na elementach imitujących opony, rozwalił cztery murki będące częścią elewacji okolicznych budynków, samochód marki Mitsubishi Space Star oraz wyrwał znak drogowy. Kobieta z wózkiem i dzieckiem ledwo uszła z życiem. Kierowca samochodu wykazał się haniebną nieodpowiedzialnością, nad wyraz nie dostosował prędkość do warunków pogodowych oraz warunków drogowych. Dwa dni temu kupili nowy samochód i najwyraźniej chcieli sobie poszaleć – informuje mieszkanka Mosiny.

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie - Wrak pojazdu

Wrak pojazdu – wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie fot. Czytelniczka GMP

O 17:48 otrzymaliśmy zgłoszenie o tym zdarzeniu. Kierowca osobowego Dodge’a stracił panowanie nad pojazdem, przez co samochód wypadł z trasy. Sprawca zdarzenia nie wymagał pomocy medycznej – poinformowała Dominika Pupkowska-Bral z komendy wojewódzkiej Policji.

wypadek na Strzeleckiej - ślady hamowania

Wypadek na Strzeleckiej – ślady hamowania fot. Czytelniczka GMP

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie - zużyte (łyse) opony

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie – zużyte (łyse) opony fot. Czytelniczka GMP

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie – fot. Czytelniczka GMP

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie – fot. Czytelniczka GMP

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie

wypadek na ul. Strzeleckiej w Mosinie

Aktualizacja 06.02.2019 r.

Jak informuje zarząd Osiedla nr 3 „Przy Strzelnicy” jutro, 7 lutego, o godz. 20.15 w świetlicy wiejskiej w Krośnie przy ul. Piaskowej, odbędzie się spotkanie w sprawie bezpieczeństwa na drogach na naszym Osiedlu (szczególnie w kontekście wypadku na ul. Strzeleckiej). Spotkanie organizują radni z okręgu Osiedla nr 3 na prośbę mieszkańców.

W spotkaniu weźmie udział przedstawiciel Policji, Straży Miejskiej oraz Urzędu Miejskiego.

Napisano przez Redakcja GMP opublikowano w kategorii Aktualności, Mosina

Tagi: , , ,

Redakcja GMP

Autor: Redakcja Gazety Mosińsko-Puszczykowskiej.

Wasze komentarze (59)

  • JP
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:35:42 |

    Po prostu ludzka głupota nie zna granic. Na szczęście nic się nikomu nie stało.

  • Roman
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:38:52 |

    Kolejny wariat, masakra co jest z tymi ludźmi …

  • [komentarz usunięty]
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:41:06 |

    [Zgodnie z regulaminem, komentarz usunięty, ip zabezpieczone na potrzeby potencjalnego postępowania – red. ]

    • Zed
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 8:48:47 |

      To mowa nienawiści. proszę redakcje o zabezpieczenie IP – zgłoszone do prokuratury.

      • mieszkaniec
        czwartek, 7 lut, 2019, 14:53:54 |

        straszenie prokuraturą to też mowa nienawiści. Proszę o zabezpieczenie IP i też zgłoszenie do prokuratury…

        • HuHU
          czwartek, 7 lut, 2019, 15:28:57 |

          Panie mieszkaniec, Pan bredzi

          • mieszkaniec
            piątek, 8 lut, 2019, 8:08:59 |

            Rozumienie ironii w dzisiejszych czasach to cnota. Widać pokolenie nierozumne, a później się dziwić że mamy tak jak mamy…

  • Gość
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:41:34 |

    Tam powinien być zakaz parkowania!!!!

    • Remigiusz
      niedziela, 3 lut, 2019, 20:55:43 |

      To Mitsubishi stało prawdopodobnie prawidłowo zaparkowane na podjeździe do domów. Bardziej mnie martwi dlaczego ten „niemądry” kierowca wybrał akurat tą drogę gdzie porusza się wielu pieszych oraz dzieci idących do i ze szkoły. Za sam ten fakt powinien beknąć podwójnie.

      • ciekawy
        poniedziałek, 4 lut, 2019, 7:54:34 |

        do i ze szkoły? W niedziele? o 17:40???
        Idiota idiotą ale co za różnica jakie miejsce? Wszędzie mogłaby być tragedia.

    • gosc
      niedziela, 3 lut, 2019, 21:16:40 |

      codziennie jade tą drogą do pracy rowerem na drodze rowerowej matki z wozkami psami i biegajace dzieci chcesz ominąc to gdzie tam stoja auta maja garaze i wzajd do ale po co jak mozna na chodniku parkowac

      • Gość
        poniedziałek, 4 lut, 2019, 11:51:45 |

        Mieszkam w jednym z tych domków I codziennie chodzę tą drogą rowerową z wózkiem i 3 małych dzieci, bo chodnikiem po prostu się boję! Wolę narazić się jakiejś pyskatej babie, dla której problemem jest ominąć człowieka niż ryzykować życiem lub zdrowiem moich dzieci. Ktoś zrobił chyba jakiś błąd-droga rowerowa powinna być przy ulicy. Trochę więcej empatii-nikt nie chodzi tamtędy żeby Pani zrobić na złość.

        • mateusz
          poniedziałek, 4 lut, 2019, 15:07:32 |

          program TVN Turbo – absurdy drogowe z chęcią zainteresowałby się tym szczególnym przypadkiem

          • Robert
            wtorek, 5 lut, 2019, 15:01:45 |

            Nie wiem co jest w tym przypadku takiego szczególnego. Zwykły chodnik, zwykła droga rowerowa. Sensaci w tym nie widzę.

          • mateusz
            środa, 6 lut, 2019, 10:33:36 |

            Wyżej zostało to opisane. Droga dla pieszych znajduje się przy krawędzi jezdni, gdzie ruch pojazdów z miesiąca na miesiąc jest coraz większy i co za tym idzie zwiększa się zagrożenie związanie z potencjalnym wypadkiem z udziałem pieszego.
            Przyzna Pan, że z reguły przy krawędzi jezdni są budowane jednak drogi rowerowe.
            Zastawia mnie jeszcze jedno – dlaczego drogi rowerowej nie „przerzucono” na drugą stronę jezdni.

          • masa krytyczna
            środa, 6 lut, 2019, 10:41:36 |

            Jeśli są budowane to jeszcze pół biedy, bo jakie by nie były to jednak są. A jak jest na wiadukcie na Śremskiej – inwestycja za grube miliony, a żeby zgodnie z przepisami przedostać się na druga stronę (miasta) trzeba jechać wąskim pasem z pojazdami, których średnia prędkość poruszania się na tej „pięknej prostej” to jakieś 80 km/h.

          • Stach
            środa, 6 lut, 2019, 18:13:59 |

            Prawda jest taka, że na Strzeleckiej nie jest potrzebna droga rowerowa. W teorii jest to droga osiedlowa, piszę w teorii, bo co się dzieje w praktyce to widzimy choćby na załączonym obrazku. Lepszym rozwiązaniem jest to co jest popularne w Niemczech, a w Polsce też można gdzieniegdzie spotkać, czyli chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego. Są nawet wydane zalecenia GDDKiA w tej sprawie. Kto chce poszuka sobie w internecie. Mniej wprawieni rowerzyści jadą wtedy chodnikiem ustępując pieszym pierwszeństwa, Ci wytrenowani i obyci z ruchem drogowym jadą jezdnią. No ale u nas trzeba wyrzucić w błoto gruby hajs i zbudować jakieś dziwadło drogowe. Potem tylko niepotrzebne przepychanki są.

          • Ola
            czwartek, 7 lut, 2019, 10:00:25 |

            A może takie rozwiązanie jak na Niwce w Puszczykowie – pieszojezdnia o 30 km/h?

          • mieszkaniec
            czwartek, 7 lut, 2019, 8:48:52 |

            No widzisz, ale tutaj dochodzimy do sedna sprawy – głupoty ludzkiej. Tam jest ograniczenie do 40km/h, gdyby mandaty były o zero większe to ludzie jeździli by jak w zegarku, a tak? 500zł to nie majątek, jak złapią od przypadku to się przeboli i tyle.
            Rowerzyści też nie lepsi na tym odcinku, zap…a ile fabryka dała po chodniku. Jako że chodzę tamtędy codziennie, nieraz miałem sytuację potrącenia przez „rowerzystę”. Na szczęście z racji mojej postury raczej kończyło się to źle dla rowerzysty.
            A dalej jest ścieżka i jak widzę tych pseudo kolarzy jadących po ulicy to mnie coś trafia…

        • iti
          wtorek, 5 lut, 2019, 8:18:39 |

          A ja codziennie jadę samochodem ścieżką rowerową, bo boje się jechać ulicą. Wole się narazić jakiejś pyskatej babie czy innej z wózkiem i 3 małych dzieci,która nie rozumie że dla pieszych jest chodnik, niż narażać swoje życie na jezdni gdzie pełno wariatów latających mocnymi samochodami na łysych oponach…
          A poważnie, przez takich ignorantów później są problemy. A że to jakiś pan/pani szybko jadąc rowerem wpadł na dziecko pani z wózkiem której na tej ścieżce w ogóle być nie powinno… Tragedia, brak myślenia, z później marudzenie i pretensje do całego świata.

          • Gość
            wtorek, 5 lut, 2019, 16:46:05 |

            Oj itii jak boisz sie jechac ulica, to sie przerzuc na rower! Dla zdrowia ciała i umysłu!

          • jaki rower?
            wtorek, 5 lut, 2019, 19:08:51 |

            Przesiadka na rower? Rowerem w Polsce jeździ przecież margines społeczny i ekonomiczny. Normalny człowiek jedzie samochodem zawieść dziecko do szkoły, czy do pracy. Najlepiej SUV-em bo takim można dodatkowo jechać po chodniku lub drodze rowerowej, jeśli jest korek. A co do rowerów to drogi rowerowe to jedna wielka kpina. One są po to by kierowcy mogli jeszcze szybciej zap***** po ulicach. Nie po to by rowerzysta mógł szybki i wygodnie się przemieszczać. I żeby nie było, jestem kierowcą, jestem rowerzystą, a chodzeniem piechotą też nie pogardzę. Droga dal rowerów na Strzelckiej i Piaskowej to pomyłka. To zwykłe chodniki. A ta na Leszczyńskiej… o niej urzędnicy zapomnieli jak ją wybudowali 15 lat temu. Tyle w temacie. Spokojnego wieczoru życzę.

          • Zm
            środa, 6 lut, 2019, 0:55:12 |

            Łącznie ile mamy ścieżek rowerowych? 16 kilometrów? Większość już się sypie. Nawet w słynnym wiadukcie zabrakło na ścieżkę. Trzeba jechać z tirolotami. A jak nie ma ścieżek i jeździ się niebezpiecznie to mieszkańcy wybierają częściej samochódy i smog gotowy. Szkoda, że nikt TEGO nie zauważa.

          • iti
            czwartek, 7 lut, 2019, 8:43:28 |

            Nie mogę na rower, bo jeszcze jakiś idiota pojedzie samochodem :)
            A poważnie – fajnie by było, ale codziennie do Suchego Lasu rowerem i to z ciężką torbą to nie bardzo :/

  • Borek
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:43:17 |

    Przegięcie, takim powinno się odbierać dożywotnio prawo jazdy i wsadzać do pierdla.

  • Zdziwiona
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:44:52 |

    Zero wyobraźni!!!A na opony zabrakło?

  • Stefan X
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:55:11 |

    A takim co pisza te madre posty …odebrac prawko itp.. to wam powinno sie odbierac prawo glosu jakiegokolwiek. Co z wami ludzie jak mozecie spac po nocy GDY W POLSCE ŁAMANA Jest KONSTYTUCJA! SAJK

    • mateusz
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 10:08:22 |

      naprawdę ciężko skomentować ten idiotyczny wpis…

  • Iza
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:55:32 |

    Ciekawe kiedy będzie wypadek na Krzywoustego również przy tych garażach ? Kwestia zapewne czasu bo jak tylko ruszyła budowa na przeciw tych kurników to przejechać tam masakra ale gmina tego nie widzi .Kierowcy natomiast tego samochodu na letnich oponach powinni zabrać prawko i to skutecznie .

    • Darek
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 7:49:29 |

      Zgadzam się z ta opinią. Nie mam nic do mieszkańców tych bloków ale tam faktycznie Krzywoustego a tym bardziej skrzyżowanie z Strzelecką kiedyś będzie bum . Droga dla rowerzystów zasłonięta ogrodzeniem z blachy , parkujące samochody często tak że dwa samochody nie mogą się ominąć ,wystające murki od garaży w granicy często gromady dzieci wracające do domu no i brak chodnika , utwardzonej drogi. Jeżeli tak ma być to niech wprowadzą tam jednokierunkowy ruch a kierowcy się dostosują .

  • Komentator
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:57:26 |

    A co ma piernik do wiatraka?! Jaki zakaz parkowania skoro samochody były zaparkowane na wjeździe do garażu,a nie na chodniku.Poza tym co by to zmieniło jakby tam tych samochodów nie bylo? Może nawet lepiej że stały,bo idiota się odbił i nie zabił niewinnych pieszych!!!

  • Gość
    niedziela, 3 lut, 2019, 20:59:19 |

    na ul. Strzeleckiej powinny być progi zwalniające dużo dzieci chodzi tym chodnikiem do szkoły!!!!
    czy znowu musi zginąć ileś niewinnych osób żeby ktoś się obudził i w tym temacie zadziałał!!!!

    • gosc
      niedziela, 3 lut, 2019, 21:19:18 |

      broga rowerowa powinna byc inaczej zrobiona chyba ktos byl piany jak to robil dzieci obok ulicy do pracy jade rowerem na 8;00 a dzieci ida po drodze rowerowej krzyk uwaga dzwonek nie pomaga

    • mieszkaniec
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 7:56:57 |

      Taaa… i przez jednego idiotę reszta kierowców ma cierpieć i niszczyć sobie zawieszenie auta na progach zwalniających. Kurcze niech policja weźmie się do roboty i postoi tam ileś dni, albo codziennie w róznych godzinach z radarem i też będzie ten sam efekt.

  • Marcin
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:00:04 |

    na ul. Strzeleckiej powinny być progi zwalniające dużo dzieci chodzi tym chodnikiem do szkoły!!!!
    czy znowu musi zginąć ileś niewinnych osób żeby ktoś się obudził i w tym temacie zadziałał!!!!

  • Marcin
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:01:47 |

    na ul. Strzeleckiej powinny być progi zwalniające dużo dzieci chodzi tym chodnikiem do szkoły!!!!
    czy znowu musi zginąć ileś niewinnych osób żeby ktoś się obudził i w tym temacie zadziałał!!!!
    dodatkowo zaparkowane auta na chodnikach !!!!

    • mieszkaniec
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 7:59:21 |

      progi zwalniające gdzie? na chodniku? Sorry, ale to że będą progi nie sprawi magicznie że jakiś idiota nie wleci na chodnik samochodem. A dodatkowo tylko zwiększy hałas i przyczyni się do niszczenia przejeżdzających tam samochodów. Ja jestem przeciw – progi nie są rozwiązaniem. Lepsze są np. szykany, albo po prostu uczciwa praca policji (w tym wypadku aż szkoda że straż miejska straciła możliwość kontroli fotoradarem).

  • Me
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:14:00 |

    A masz przystosowany parking w pobliżu?

  • Xx
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:30:23 |

    Uważam że jak najbardziej to zachowanie nie jest godne naśladowania Ale uważam również że wypisywanie rzeczy w Internecie nie ma kompletnie sensu jakieś beznadziejne dyskusje na ten temat bo co wam to daje ? Nie rozumiem

  • Antek
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:38:39 |

    Może teraz ktoś się zainteresuje tą drogą i zdecyduje postawić tam progi spowalniające. Zwłaszcza, że jest tam dużo szkół, przedszkoli i matek z wózkami.

  • Przemo
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:43:45 |

    Na ul. Strzeleckiej powinien być całkowity zakaz parkowania. Takie wypadki będą częste na tym odcinku stoją auta z dwóch stron na poboczu i wiecznie ktoś wymusza pierwszeństwo przejazdu wymijając stojące auto. Jeszcze gorzej jest jak ktoś wjeżdża na osiedle zamknięte i czeka aż brama się otworzy blokując ruch na drodze przez kilka minut, kto na to zezwolił!!! Duży ruch jest na Strzeleckiej robi to się jedna z bardziej obciążonych ulic więc budowa progów zwalniających na tej drodze była by dużą głupotą. Proszę trochę myśleć za kierownicą a kto jest bez grzechu to niech rzuca kamień w tym naszym katolickim kraju!

    • Oo
      niedziela, 3 lut, 2019, 21:49:16 |

      @Przemo żeby tylko przypadkiem jakiegoś dinozaura nie ustrzelił, podobno są po ochroną :)

  • Me
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:46:51 |

    Całe szczęście katolicyzm znika z naszego kraju. :)

  • Nequrix
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:50:11 |

    Oddam gruz odbiór osobisty

  • Mati
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:52:30 |

    Zero bieżnika, w taką pogodę jak za oknem nawet nie trzeba zapier… żeby wpaść w poślizg.

    • Otto
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 8:07:27 |

      Rozumiem że byłeś tam z miarką i wiesz że bieżnik był poniżej dopuszczalnych norm? I oczywiście wiesz że są np. takie opony dopuszczone do ruchu drogowego? https://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sportmaxx-rt-205-55-r16-91-y-mfs/226108814 lub takie https://www.oponeo.pl/dane-opony/federal-595rs-r-205-45-r16-83-w#240343910

      Oczywiście te na zdjeciu na moje oko nie są zużyte ani łyse, ale to są typowe sportowe letnie opony. Niestety – w naszym kraju nie ma obowiązku zmiany opon na zimowe. A na takich i takich które pokazałem, jazda w takich warunkach jak były wczoraj to samobójstwo. Facet przy takich oponach mógł nawet nie jechać strasznie szybko i spowodować dokładnie taki wypadek jak się zdarzył. Więc można mówić co najwyżej o głupocie kierowcy.

      • Mati
        wtorek, 5 lut, 2019, 15:05:43 |

        Gdybyś wiedział jak sprawdza się zużycie bieżnika to byś wiedział, że go nie ma. Spójrz na rowki, które są zrównane, a nawet zjechane z bieżnikiem. Z taki stanem rzeczy plus lekki śnieg jedziesz jak po lodzie.

        • Otto
          czwartek, 7 lut, 2019, 8:40:35 |

          Człowieku o czym ty bzdurzysz? Na zdjęciu widać że bieżnik jest i to nawet całkiem dobrej jakości. Widać także że to nie jest opona zimowa (te przecięcia rowków których nie ma), ale niestety u nas nie ma obowiązku zmiany opon na zimowe. Dodatkowo biorąc pod uwagę samochód, na 100% była to opona sportowa i tak ona wygląda. A jeśli chodzi Ci o brzegi opony, to tak wygląda każda po pół roku jazdy :/

  • Mieszkaniec Mosiny
    niedziela, 3 lut, 2019, 21:53:25 |

    Mieszkałem na TBS wejście od strzeleckiej tam naprawdę biją rekordy prędkości kobieta potrąciła psa nie zatrzymała się ale po chwili mąż wrócił bo zgubiła rejestrację.Dobrze ,że nic się nie stało tej kobiecie z dzieckiem brawo za czujność!!!!!

  • pawel
    niedziela, 3 lut, 2019, 22:28:09 |

    Ta osoba juz powinna zostac ukarana dozywotnim pozbawieniem prawa jazdy.Takich jak ten tutaj jest coraz wieiecej na Polskich drogach.S potem sa lzy i rwanie wlosow z glowy i wyswiechtany slogan cyt.”ze ja nie chcialem”

  • Seba xxx
    niedziela, 3 lut, 2019, 23:10:52 |

    Piszecie wszystko Tylko nie na temat progi heheheh po co dla Debili progi przez nie i tak można przejechać 100km/h jak się chce a tylko sranie z tym jest podstawą jest myślenie za kierownicą ja bym miał jeździć po progach bo ktoś nie myśli dajcie spokój. Ludzie myślę że ukarać trzeba kierowcę dla przykładu to po pierwsze po drugie nie wiemy i nie znamy okoliczności zdarzenia Ale wszyscy wieszają psy na tym kierowcy no chyba że ktoś wie konkretnie co się tam stało , po drugie w pl nie ma obowiązku używania zimowych opon kiedyś ich nie było i się jeździło Ale to inna sprawa , po trzecie najważniejsze że nikt nie zginął resztę srać . Co do drogi rowerowej w nederlande rowerzysta jest święty drogi rowerowe są wszędzie i nie muszą być ogrodzone z tym że kierowca ma przesrane jak Włosek spadnie rowerzyście z jego winy. Na moje zabrakło wyobraźni i umiejętności wszystko .

    • krosnianin
      poniedziałek, 4 lut, 2019, 8:10:31 |

      Wreszcie głos rozsądku w tym szambie komentarzy… Nie wiemy co było przyczyną wypadku, znamy tylko efekt i subiektywne zdjęcia przypadkowej osoby. Mnie się tez wydaje że tutaj była kombinacja za mocnego samochodu, letnich opon i kiepskiej pogody. Natomiast dobrze że nikomu nic się nie stało.

  • Przemo
    poniedziałek, 4 lut, 2019, 8:52:39 |

    Odnośnie żucania kamieni i katolicyzmu nie chodzi mi w żadnym przypadku o partie polityczną bo tam wszystkich należało by ukarać. Myślałem raczej o trochę innym aspekcie ponieważ sam dużo jeżdżę i też zdążają mi się błędy a za to co robiłem jak byłem młodszy to wstydzę się przyznać ale nam nadzieje że każdy uczy się na własnych błędach.

  • Artur
    poniedziałek, 4 lut, 2019, 21:09:16 |

    Przy takiej pogodzie należy uważać jak się jeździ powoli, co i tak nie gwarantuje 100 procentowej przyczepności, a co dopiero przy wysokich prędkościach. Wtedy to już w ogóle należy zachować szczególną ostrożność, chociaż i tak nie ma się wtedy panowania nad autem. Głupota, głupota i jeszcze raz głupota.

  • środa, 6 lut, 2019, 12:34:46 |

    Jak informuje zarząd Osiedla nr 3 „Przy Strzelnicy” jutro, 7 lutego, o godz. 20.15 w świetlicy wiejskiej w Krośnie przy ul. Piaskowej, odbędzie się spotkanie w sprawie bezpieczeństwa na drogach (szczególnie w kontekście wypadku na ul. Strzeleckiej). Spotkanie organizują radni z okręgu Osiedla nr 3 na prośbę mieszkańców.

    • mieszkaniec
      czwartek, 7 lut, 2019, 8:34:45 |

      Co za bzdura… Może jeszcze sobie przypną wstążki na znak protestu… To naprawdę zmieni kierowców.
      A poważnie – jeśli policja się nie weźmie za swoją robotę – to można sobie debatować do u…j smierci i nic to nie zmieni. No chyba że zarząd ma zamiar postulować montaż progów zwalniających. Czyli karać wszystkich za głupotę nielicznych – brawo brawo. A swoją drogą, szybko jadący samochód łanie wybija się na progu i może dalej polecieć na chodnik :/

  • Gość
    środa, 6 lut, 2019, 22:51:44 |

    …i co to spotkanie zmieni, podebatują i będzie jak zawsze bez zmian, tylko bicie piany, a gdzie jest policja, straż miejska?????

    • minister
      środa, 6 lut, 2019, 23:01:16 |

      Faktycznie masz racje. Nic się nie zmieni dopóki kierowcy jeżdżą jak ciule.

    • Roman
      czwartek, 7 lut, 2019, 10:21:25 |

      @Gość na pewno to Twój lament nic nie zmieni.
      Radni młodzi i aktywni, to może uda się coś zdziałać.

Skomentuj